Vil nesten påstå at høyden på kølla er det som teller ? Og der står vi halv og hel feite sikkert ikke mye tilbake ? Tråden burde forresten døpes om og kalles Homo på mc til glede for damer

Who caresPollti skrev:Nå er nok bildet av AT i forsvarets utvaskede truse type sommer. Hvit. litt mere representativt av hva damene kan forvente seg etter grafsing under kjøredressen eller gore tex dressen ?
Vil nesten påstå at høyden på kølla er det som teller ? Og der står vi halv og hel feite sikkert ikke mye tilbake ? Tråden burde forresten døpes om og kalles Homo på mc til glede for damer
Men det har jeg jo gjortPollti skrev:Nå må du nesten poste bilder så vi overspiste kan vurdere hvor mye vi skal slanke oss.
Kan det være en Suzuki TS 250.... Å,fa.. no ser eg att det sitter en naken jævel oppåKrankenWagen skrev:70 Tallet !
Når menn hadde bart og syklene var gule og tøffe!! ...Øhhh.
Bare å komme til Karmøy en fin sommerdag,så er sjansene gode for at du ser en zx11 som ruller forbi med en lettkledd lasaron oppå.Carpa skrev:Synes vel vi jentene her inne kan få noe fint å hvile øynene på også men jammen er det vanskelig å finne lettkledde menn på en motorsykkel
Carpa skrev:Voldsomt så opptatt dere ble av denne tråden da hmmm
Sent from my Galaxy using Tapatalk
Hehe, tror nok de tør det jeg. Hmmm gamle damer? Hvor?Kawasaki skrev:Bare å komme til Karmøy en fin sommerdag,så er sjansene gode for at du ser en zx11 som ruller forbi med en lettkledd lasaron oppå.Carpa skrev:Synes vel vi jentene her inne kan få noe fint å hvile øynene på også men jammen er det vanskelig å finne lettkledde menn på en motorsykkel
De dærre koseguttene du poster bilder av våger nok ikke å ta moppen av støtta,men det er kanskje sånne gutter gamle damer vil ha?![]()
![]()
@kranken der oppe: tvilsomme bilder som ramler ut av albumet ditt
Globe skrev:Carpa skrev:Voldsomt så opptatt dere ble av denne tråden da hmmm
ja, nesten så en hører at det knirker i skapdører
Åsså Royal Enfield da, gitt...Carpa skrev:Jeg fant jeg fant :-)
Han bruker da hjælm iaffalAJ skrev:Åsså Royal Enfield da, gitt...Carpa skrev:Jeg fant jeg fant :-)
Sent from my Galaxy using Tapatalk![]()
![]()
Jammen gjør'n det, gitt!ArcticTiger skrev:Han bruker da hjælm iaffalAJ skrev:Åsså Royal Enfield da, gitt...Carpa skrev:Jeg fant jeg fant :-)
Sent from my Galaxy using Tapatalk![]()
![]()