Hehehe, det ble Honda ja. Jeg synes at Kawa er ok sykkel, men er for lik Honda som var først, en dårlig kopi liksomZZR-Erling skrev:Da ble det nok Hondasimpson skrev:Du avgjore hvor min stemme havnet, så kan du jo lurer på hvem det ble..ZZR-Erling skrev:Jupp, burde være lett deal:Bergen skrev:Me 2ZZR-Erling skrev:Stemte Z900
Uhøytidelig avstemming på "Tidenes MC"!
Re: Uhøytidelig avstemming på "Tidenes MC"!
Var vel kanskje litt kopi, men i såfall er det jo en bedre en, feks har den DOCH mot Honda's SOC.simpson skrev:Hehehe, det ble Honda ja. Jeg synes at Kawa er ok sykkel, men er for lik Honda som var først, en dårlig kopi liksomZZR-Erling skrev:Da ble det nok Hondasimpson skrev:Du avgjore hvor min stemme havnet, så kan du jo lurer på hvem det ble..ZZR-Erling skrev:Jupp, burde være lett deal:Bergen skrev:Me 2ZZR-Erling skrev:Stemte Z900
ZZR-Erling skrev:Jupp, burde være lett deal:Bergen skrev:Me 2ZZR-Erling skrev:Stemte Z900
Ingen tvil Z900

Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ligger an til uavgjort mellom kawasaki Z900 og Honda CB750 Four, ser det ut til.
Ikke spesielt overraskende med de kandidatene MCsiden.no brukerne foreslo og aom vi i moderatortemaet plukket til avstemningen...
Ikke spesielt overraskende med de kandidatene MCsiden.no brukerne foreslo og aom vi i moderatortemaet plukket til avstemningen...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
På lista var jo min ungdoms drømmesykkel - valget var da enkelt... 

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Jeg husker ikke i øyeblikket hvor lenge vi skulle la denne avstemningen vare, men velger å avslutte den i dag.
Så får vi heller lage en ny senere - om noen år
Resultatet taler sitt klare språk:

Ikke direkte overraskende, tør jeg påstå... :-)
En velfortjent seier
Så får vi heller lage en ny senere - om noen år

Resultatet taler sitt klare språk:

Ikke direkte overraskende, tør jeg påstå... :-)
En velfortjent seier

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.