Tusen takk! :-) Gleder meg eneormt til å få den ut på veienSprint skrev:Gratulerer med flott sykkel..

Tusen takk! :-) Gleder meg eneormt til å få den ut på veienSprint skrev:Gratulerer med flott sykkel..
Takketakk!Bjønnavind skrev:Gratulerer med nytt glis :-)
Sent from my MB526 using Tapatalk 2
Ja, beklager at det tok litt tid å annonsere, men bedre sent enn aldri vet du!AJ skrev:Ja, der fikk vi en avklaring, jo! :-)
Gratulerer så mye med godt valg!![]()
Blir vel med MCsiden.no på en Øyeren Rundt tur til sommeren nå ,vel?
EasyRider er klar for å guide oss en tur i år også![]()
Det er jo bare morro å ha en sykkel ikke mange har?Tommern skrev:Gratulerer!Da har du ganske lik sykkel som min! Min har også Arrow lowboy 2.1 eksos. Lyden er bare spesiell!
Synes det er rart ikke flere nordmenn får øynene opp for Street Triple! Håper jeg møter deg på veien en gang,så jærnhestene kan bli kjent
Tusen takk - og gratulrer til deg også (om jeg leser deg riktig)LordShaft skrev:Flere som har fått seg ny sykkel ja :-) Gratulere så myeHåper virkelig på lang og mild sesong
Tommern skrev:Gratulerer!Da har du ganske lik sykkel som min! Min har også Arrow lowboy 2.1 eksos. Lyden er bare spesiell!
Synes det er rart ikke flere nordmenn får øynene opp for Street Triple! Håper jeg møter deg på veien en gang,så jærnhestene kan bli kjent
Så sant, så sant! Men er jo hyggelig å treffe nær slekt på veien også daAndreas skrev:Det er jo bare morro å ha en sykkel ikke mange har?Tommern skrev:Gratulerer!Da har du ganske lik sykkel som min! Min har også Arrow lowboy 2.1 eksos. Lyden er bare spesiell!
Slipper man å treffe på like hele tiden
![]()
Gratulerer til trådstarter med ny Triumph
Tusen takk!EasyRider skrev:Gratulerer så mye med ny sykkel
Tusen takkArcticTiger skrev:Grrattlere med flott Triple, det er SAKER det
:-)å
![]()
![]()
Jada, Stiller gjerne jeg.AJ skrev: Blir vel med MCsiden.no på en Øyeren Rundt tur til sommeren nå ,vel?
Veldig bra!EasyRider skrev:Jada, Stiller gjerne jeg.AJ skrev: Blir vel med MCsiden.no på en Øyeren Rundt tur til sommeren nå ,vel?
Men skal se litt på alternative ruter og severdigheter og komme med forslag.
Å se og oppleve nye ting er jo spennede, synes ihverfall jeg.
Ja, det kan gjerne gjøre! Blitt noen runder den veien jaAJ skrev:Veldig bra!EasyRider skrev:Jada, Stiller gjerne jeg.AJ skrev: Blir vel med MCsiden.no på en Øyeren Rundt tur til sommeren nå ,vel?
Men skal se litt på alternative ruter og severdigheter og komme med forslag.
Å se og oppleve nye ting er jo spennede, synes ihverfall jeg.![]()
Er en fin runde rundt Øyeren, noe d.strand sikkert kan underskrive på. Han er helt sikkert godt kjent i området...
Og med en Tigersprinter er denne løypa en selvfølge :-)