Kjenner meg igjen i det Bjønnavind beskriver; "etter 1 øl blir jeg svimmel og kvalm"
Jeg har det akkurat slik etter en flaske vin!

Nå er det heldigvis veldig liten forskjell på en pils og en flaske vin heheheCarpa skrev:Hmm, denne tråden var ny for meg men passer jo bra nå som jeg har erklært at jeg skal ha en edruelig sommer.
Kjenner meg igjen i det Bjønnavind beskriver; "etter 1 øl blir jeg svimmel og kvalm"
LordShaft skrev:Nå er det heldigvis veldig liten forskjell på en pils og en flaske vin heheheCarpa skrev:Hmm, denne tråden var ny for meg men passer jo bra nå som jeg har erklært at jeg skal ha en edruelig sommer.
Sendt med Note2
Carpa skrev:LordShaft skrev:Nå er det heldigvis veldig liten forskjell på en pils og en flaske vin heheheCarpa skrev:Hmm, denne tråden var ny for meg men passer jo bra nå som jeg har erklært at jeg skal ha en edruelig sommer.
Sendt med Note2poteto, potato.... Effekten er den samme
Njaojda skrev:Carpa skrev:LordShaft skrev:Nå er det heldigvis veldig liten forskjell på en pils og en flaske vin heheheCarpa skrev:Hmm, denne tråden var ny for meg men passer jo bra nå som jeg har erklært at jeg skal ha en edruelig sommer.
Sendt med Note2poteto, potato.... Effekten er den samme
En Pils, en flaske vin - to Pils, to flasker vin - tre Pils, tre flasker vin![]()
Du bør nå begynne å kjenne en forskjell![]()
![]()
![]()
![]()