Snart er vi i gang her i Hvittingfoss!

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Brukeravatar
showman
Motorsykkelen din: Ducati Monster 695

Re: Snart er vi i gang her i Hvittingfoss!

Legg inn av showman »

RuneMC skrev:Ifølge yr.no's langtidsvarsel skal det faktisk bli kaldere igjen neste 10 dagene... men en kan jo håpe at de tar feil...

de gjør det.. hvis man følger med, så vill man se at de dagene lengst unna er mest usikre, og etterhvert som dagene går, blir gradene varmere og varmere på dem..

Welshen
Motorsykkelen din: ?? Uten mc, men plutselig

Legg inn av Welshen »

Tja, vinterkulda biter seg fast her på østlandet. Savner virkelig tiden min i Rogaland..... hadde ikke engang vinterdekk på bilen de årene jeg bodde der..... men men sola skinner akkurat nå og "vips" er det vår :vs
I don`t care about little things.....

perhjalmar
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA

Legg inn av perhjalmar »

Var i Bergen med bil og henger å hentet meg en 2006 ZZR1400 i går, kjøpte usett, men sykkelen så fin ut. Det ble trangt i garagen, da jeg hadde 4 sykler fra før, men har 2 stk på Finn.no så planen er at det blir bedre plass. Blir fint med bare veier.

EasyRider
Motorsykkelen din: Kawa

Legg inn av EasyRider »

perhjalmar skrev:Var i Bergen med bil og henger å hentet meg en 2006 ZZR1400 i går, kjøpte usett, men sykkelen så fin ut. Det ble trangt i garagen, da jeg hadde 4 sykler fra før, men har 2 stk på Finn.no så planen er at det blir bedre plass. Blir fint med bare veier.
Da må jeg få gratulere med en ny sykkel da :bb_p:
Er jo en go sykkel det :prf :yeyeye :prop:
Stallen:
---------------------------
Kawasaki ZZR 1400 Black
--------------------------

perhjalmar
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA

Legg inn av perhjalmar »

Takk, håper på snarlig vår.

ZZR-Erling

Legg inn av ZZR-Erling »

Busa Trond skrev:Regner med at dere ikke er i gang enda. Men nede i kjellern i Hvittingfoss har du jo preppa ny kawan SX1000. Hvordan er det du opplever sittestillingen på den kontra ZZR? Blir den mer komfortabel på tur tro :-k
komfortabel og komfortabel og komfortabel......joooda, men, det er jo ikke alt..

Brukeravatar
Busa Trond
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Legg inn av Busa Trond »

Joda ZZR-Erling, når vi var på messa så satt jeg både på SX og ZZR. Ikke så ulik knevinkel på dem, gode sykler begge to :thumleft .
" Det er ikke alt " sier du. Jeg kjørte ZZR1400 gen2 i fjor, og hei hvor det gikk. Merker det er ca 30HK og ca 20NM mer i den en Hayabusan på bakhjulet, samme blir det sikkert på zzr din. Fikk litt samme greia som når man tar av med et fly, bare drar og drar.... og når man tror deg gir seg så drar det bare enda mer :yeyeye .

Men tror Jinta og du blir glad i SXen. Det å reise på tur er å se mye også :thumleft .

Noe av det som slo meg i fjor når jeg tura rundt på Hayabusan, hva hvis det går feil nå?? fant heller ut at jeg ville bli henta av en gul bil eller en svart en med kors på taket. Tror man vender seg til effekt på en måte, også blir alt pinglete samme hva man kjører på om det er mulig :lol

Svar