Du burde nesten fått inn et bilde av hu og nyervervelsen.

Skulle gjerne skiftet den pakningen for deg,og sjekket/justert ventilklaringer samtidig.Ville vel tatt ca 15 minutter ekstra. Men bor nok litt langt unna.evike skrev:Sykkelen er her og hvis den lekker olje noe sted, så må det være rimelig lite.
Jeg er vant til støttebryter, og denne stopper ikke når en tar ned støtta med sykkelen i gir. Vet ikke om den er levert med støttebryter, så det kan jo selvsagt være forklaringen...
Men det stemmer som det ble sagt. Ifølge tidligere eier, så må tanken løftes av for å få gjort noe med dette.
Er denne jobben litt i overkant for kake, så betaler jeg selvfølgelig gjerne. Alternativet er jo å gjøre jobben på verksted.
Noen som har lyst til å tilby seg?
Skulle vært en tur innom Classic Motorcycles på Sem og handlet noen deler. Det er kanskje ikke lenger unna enn at jeg kunne tatt turen innom. Betaling er helt utelukket. Jeg er en kakemons, og gjør nesten alt for ett søtt stykke. Men mye er gjort bare med en kaffekopp.evike skrev:Sykkelen er her og hvis den lekker olje noe sted, så må det være rimelig lite.
Jeg er vant til støttebryter, og denne stopper ikke når en tar ned støtta med sykkelen i gir. Vet ikke om den er levert med støttebryter, så det kan jo selvsagt være forklaringen...
Men det stemmer som det ble sagt. Ifølge tidligere eier, så må tanken løftes av for å få gjort noe med dette.
Er denne jobben litt i overkant for kake, så betaler jeg selvfølgelig gjerne. Alternativet er jo å gjøre jobben på verksted.
Noen som har lyst til å tilby seg?
Onsdag. Send evt PM med adressenevike skrev:Selvfølgelig slår jeg til på tilbudet om å vurdere hvor stort dette problemet er. Vi har brukt den halvannen time i kveld og jeg ser ikke noe noe som etter mitt syn er "vesentlig".
KM har nå endelig såvidt hatt tid til å se på den han også, og selv om han heller ikke kan noe om å mekke, så ser ikke han heller noe som skriker "Reparasjon" nå umiddelbart.
Men - en second opinion er alldeles ikke å forakte. Når hadde du tenkt deg under/over fjorden?
Vi bor snaue 10 min. unna Classic Motorcycles på Sem, i retning Andebu, men bare halvveis dit.