Påtar meg gjerne å være moderator jeg :)
Vil komme med et par forslag etter hvert som jeg tror bedrer brukergrensesnittet noe og som vil gjøre ting en smulemeroversiktlig.
AJ
fireman skrev:Hei kjære aktive venner!
Jeg må bare si at jeg takker for deres utrettelige pågangsmot og vilje til å holde liv i forumet. Jeg har tatt ad notam deres ønsker, som en begynnelse på noe nytt og bedre.
Kan hermed gratulere "AJ" og "Rogg" som nye moderatorer! (forstod at det kunne være et ønske? ... si fra dersom dette var feiltolket fra min side.)
Skal så godt jeg kan prøve å ta turen innom forumet og bidra litt oftere jeg også. Kan ikke love for mye, har rimelig travle dager med å holde butikk og nettbutikk gående, og håper på forståelse for begrenset tid tilgjengelig på forumet.
Når det gjelder tekniske ting som bredde på "tekst editor" når man svarer/legger inn ny så må jeg sjekke det. Regner med at man må endre det i html kodene inne i en av mappene der forumet ligger på serveren på nett. Ikke en 5-minutters jobb for å si det slik, men jeg skal undersøke hva som skal til.
Fargekoder etc kan man enkelt endre i administrasjonspanelet, så det kan jeg enkelt endre, kom gjerne med forslag til oppsett.