I såfall er det bare for å trene.

Dropper NAF og blir vel med jeg å da

Ikke noe som er bedre enn å ha med seg to 2stk TIGERE i jungelen av veier....ojda skrev:En TIGER er aldrig på veien alene![]()
I såfall er det bare for å trene.![]()
Dropper NAF og blir vel med jeg å da![]()
Vil også takke for turen og jeg synes det var veldig trivelig å få hilst på dere ogsåojda skrev:Da var ojda godt plantet i godstolen igjen, etter en flott tur i regi av
Plumber. Takk for turen gutter, så kommer det vel noen bilder
etter hvert.
KNALLTUR - Med et 5-stjerner's følgeRuneMC skrev:Hehe, medbragt Action-fotograf ja - det får'n si ! Veldig bra![]()
Ser ut som om dere hadde en finfin tur.
Er ei jente som sitter STOLT i sofaen her ja, fra gode tilbakemeldingerBusa Trond skrev:![]()
Melder trygt hjem jeg også. Veldig trivelig gjeng å kjøre sammen med![]()
Ble jo litt sjarmert av Sarah som hang utenfor sykkelen ved forbikjøring og svingkjøring å fotograferte![]()
Takk for en flott tur
Plumber skrev:Er ei jente som sitter STOLT i sofaen her ja, fra gode tilbakemeldingerBusa Trond skrev:![]()
Ble jo litt sjarmert av Sarah som hang utenfor sykkelen ved forbikjøring og svingkjøring å fotograferte![]()
Takk for en flott tur
Utførtojda skrev:Plumber skrev:Er ei jente som sitter STOLT i sofaen her ja, fra gode tilbakemeldingerBusa Trond skrev:![]()
Takk for en flott tur
Plumber: Kan du være grei å legge bildet Sarah's selvportrett inn i "Galleri"
Det er for det første et jævelig godt bilde, jeg blir dessuten i godt hummør når jeg ser det![]()
Hyggelig med sånne go-bilder som dukker opp i "tilfeldige bilder"
Kort spørsmål til personen på bildet med kjøreklær fra Klim:Plumber skrev:Fler bilder:
På prehøstturen var han den eneste som aldri brukte regntøy. Han var sikkert våt hele tiden, og likte det...Bjerknez skrev:Kort spørsmål til personen på bildet med kjøreklær fra Klim:Plumber skrev:Fler bilder:
Fornøyd med disse?
jeg spør fordi jeg nettopp har bestillt meg bukse og jakke i Klim Latitude serien :)
Har også bestillt meg TCX X miles WP støvler og Alpinestars 365 GoreTex hansker.
SuperMorten skrev:På prehøstturen var han den eneste som aldri brukte regntøy. Han var sikkert våt hele tiden, og likte det...Bjerknez skrev:Kort spørsmål til personen på bildet med kjøreklær fra Klim:Plumber skrev:Fler bilder:
Fornøyd med disse?
jeg spør fordi jeg nettopp har bestillt meg bukse og jakke i Klim Latitude serien :)
Har også bestillt meg TCX X miles WP støvler og Alpinestars 365 GoreTex hansker.
Sent from my GT-I9300
Bjerknez skrev:SuperMorten skrev:På prehøstturen var han den eneste som aldri brukte regntøy. Han var sikkert våt hele tiden, og likte det...Bjerknez skrev:Kort spørsmål til personen på bildet med kjøreklær fra Klim:Plumber skrev:Fler bilder:
Fornøyd med disse?
Sent from my GT-I9300
Jeg er litt småsint fordi det gis uttrykk for at Klim klærne jeg bestillte ikke holder vannet ute...ojda skrev:Bjerknez skrev:SuperMorten skrev:På prehøstturen var han den eneste som aldri brukte regntøy. Han var sikkert våt hele tiden, og likte det...Bjerknez skrev:Kort spørsmål til personen på bildet med kjøreklær fra Klim:Plumber skrev:Fler bilder:
Fornøyd med disse?
Sent from my GT-I9300
![]()
Hmmm. Er du sur fordi SuperMorten mobber deg?
Eller fordi du ikke fikk vært med på PreHøstTuren![]()
![]()
Som sagt, BusaTrond brukte aldri regntøy...Bjerknez skrev:Jeg er litt småsint fordi det gis uttrykk for at Klim klærne jeg bestillte ikke holder vannet ute...ojda skrev:Bjerknez skrev:SuperMorten skrev:På prehøstturen var han den eneste som aldri brukte regntøy. Han var sikkert våt hele tiden, og likte det...Bjerknez skrev:Kort spørsmål til personen på bildet med kjøreklær fra Klim:Plumber skrev:Fler bilder:
Fornøyd med disse?
Sent from my GT-I9300
![]()
Hmmm. Er du sur fordi SuperMorten mobber deg?
Eller fordi du ikke fikk vært med på PreHøstTuren![]()
![]()
![]()
Både Maglil og jeg kjører med Klim utstyr på denne turen.Bjerknez skrev:Kort spørsmål til personen på bildet med kjøreklær fra Klim:
Fornøyd med disse?