SuperMorten skrev:Knut Morten skrev:hvordan er det å få festet på hjelm/kåpe?
Med Contour følger det med flere fester med dobbeltsidig tape. Jeg limte fast et feste på hjelmen, et på kåpa osv.. Ingen har falt av enda..

Japanfoto har et fint feste som kan roteres 360º til 149,- nå og fri frakt. Jeg bestilte likesågodt 2 stk. Brukte det medfølgende til vinterhjelmen, bruker ett av de nye til sommerhjelmen, og tredje til dashbordet i bilen. Burde kanskje kjøpt flere så jeg kan sette på kåpa på en av syklene... Eller så kan jeg bruke "profilfestet" til sommerhjelmen, men syntes det var litt vanskelig på vinterhjelmen pga hjelmens kurve.
Ps. En ulempe (kanskje midlertidig?) med Contour er at selskapet er kjøpt opp av et annet og skal gjenoppstartes ASAP. Det vil si at man for øyeblikket ikke kan laste opp videoene sine til deres sider med GPS data fra kameraet, men det finnes sikkert måter å få disse med på vanlige youtube videoer også, om man har rett software.
En fordel kan jo være at det kanskje blir noe tilbud på kameraene og tilbehøret da forhandlere ikke vil sitte inne med noe som potensielt ikke er supportet osv.