Idag har vært en ganske spesiell dag.. Begynte med at himmelen åpnet seg og regnet bøttet ned, mens jeg var på vei til skolen. Været ble finere utover dagen, og endte opp helt fantastisk utover kvelden. På mandager har vi 2 fri-timer midt på dagen - hadde egentlig tenkt på å sette turen mot Sub Way, men dro istede til bestemor og fikk da server kjøttkaker i brunsaus

På vei tilbake til skole ble det brått litt interessant... Statens Vegvesen hadde bestemts seg for å rigge opp til kontroll, og da måtte jo selvfølgelig jeg bli stoppet! Litt dårlig tid på vei tilbake på skolen og fikk i tillegg verdens tregeste ansatt hos Vegvesenet. I starten var han hyggelig og hold en vennlig tone - men det øyeblikket han fikk øye på eksosanlegget mitt endret stemningen seg. Han ble brått veldig krass og "fiendtlig" i holdningen sin og ble fast bestemt på at jeg skulle på visning! Han gikk inn i SVV kassebilen for å fylle ut en lapp og jeg er ikke sikker på hva han holdt på med, men det tok opp mot 15 minutter.
Etter jeg endelig fikk papirene fra SSV ansatte, gikk turen mot skolen. På veien møtte jeg på en dame som aldri skulle fått førerkort da hun holdt på å meie meg ned ved filskifte i rundtkjøring! Hun sjekket ikke blindsone og var generelt litt "borte". Hadde jeg ikke vært oppmerksom på henne (så tidligere før jeg kom til rundkjøringen at hun virket litt surrete i trafikken) så kunne det gått riktig galt :-)å
Etter skolen la jeg ut på en kjøretur. Det tok ikke lange stunden før alle tanker om visninger, gale damer i trafikken, forsent komminger p.g.a. treigt personell osv. var borte! Alt som var relevant var motorsykkelen og veien. Utrolig deilig!