Duc`seter er veldig glatte og det er lett å få juvelene i tanken under hard bremsing

Dette er ett trekk som ikke er like glatt sånn at du ikke sklir.
Grunn til at fabrikanten ikke anbefaler det er jo pga av de ikke skal bli saksøkt fordi de har anbefalt å kjøre hardt. De anbefaler rolig innkjøring for at du skal bli vant til sykker'n.bshagen skrev:Får ikke sykkelen før om 3 uker :-(
Ja dette med har innkjøring, har lest litt om det, så en side her om dagen, Power News tror jeg den het. Men hva kommer det av at merkene selv ikke anbefaler dette da?
Når du får sykkelen så har den allerede fått tømt gira og luktet på turtallsperra på rulle i test på fabrikkenbshagen skrev:Skal dra på litt jeg, om det er mulig fra Holmestrand til Hokksund. Kanskje ta gamleveien med litt pådrag og slippe gass, av og på noen mil
Yes, det er en deal!
Fin klang borte i dynohjørnet der innebshagen skrev:Mener jeg så de gjorde det på en eller annen dokumentar om Ducatifabrikken ja..
Men hva kommer Løvaas til å si? Hva kan de si om det ang. garanti osv hvis noe går feil? Finner de ut av slikt?
Jeg har Zero Graviti og det har samme dimmensjon som orginalsete. Bygger ingenting.bshagen skrev:Etter litt research nå, så ser jeg at det å finne et komfortabelt sete blir vanskelig uten at det bygger endel. Syns veldig godt her:
http://www.luimoto.com/?p=323
Ser folk klager veldig på at komfortsetet bygger altfor mye, og blir for høyt, og dermed mye press på håndledda. Trenger jo ikke MER press på håndledda egentlig.Racesete skal være bitte litt bedre, men bygger endel det også. Originalsetet har visst perfekt høyde for de fleste, men null padding.
Kan visst ikke få i pose og sekk her gitt.![]()
![]()
Tror jeg får bare ha originalsete litt først jeg, så får jeg se åssen det går. Mulig kanskje jeg kan prøve å sende original setet til en som har peiling på å legge på gel, og trekke det om også, hvis jeg finner noen som er flinke til sånt.
bshagen skrev:Ja, blir du med?
Fotoforbud inne i fabrikken desverre. Men her er noen bilder fra museumet osv som jeg tok når jeg var der i 2012. Var der ca samtidlig som Multistradaen min ble produsertbshagen skrev:Bilder?!