Har fått ut fingern, armen, motorsykkelen og meg selvojda skrev:Hør, hørCarpa har fått ut finger`n.
Da kan sommer`n begynne

Har fått ut fingern, armen, motorsykkelen og meg selvojda skrev:Hør, hørCarpa har fått ut finger`n.
Da kan sommer`n begynne
Er DL`n med på neste episode av "Hver gang vi møtes"RuneMC skrev:Ca 14 mil nord for Larvik (som jeg også var innom idag) på en grusvei gjennom skogen et sted :-)
Støttes! Driver og ser Twin Peaks på Netflix nå, og får umiddelbart assosiasjoner til den serien når jeg ser dette tømmerbildetBusa Trond skrev:Er DL`n med på neste episode av "Hver gang vi møtes"RuneMC skrev:Ca 14 mil nord for Larvik (som jeg også var innom idag) på en grusvei gjennom skogen et sted :-)
Tøft bilde RuneMC
Se denna kledde duCarpa skrev:Blid og fornøyd etter dagens tur på 15 mil rundt omkring i Buskerud. Skal en dag prøvekjøre gliset til guzzimann, men i dag ble det bare prøvesitting :-)
Hehe, vel.... altså ... grønt er fint det ogsåojda skrev:Se denna kledde duCarpa skrev:Blid og fornøyd etter dagens tur på 15 mil rundt omkring i Buskerud. Skal en dag prøvekjøre gliset til guzzimann, men i dag ble det bare prøvesitting :-)
1000 SX
for no vås
Er det asfalt over Nakkedalen nå? I min "moped-barndom" var grusveien fra Fiksdal til Vatne vår store lekeplass. Både grusvei og grøftene ble benyttetMLeikarnes skrev:Nakkedalen i går kveld på veg til Ålesund på skolen igjen!