Liker ikke så godt å fikle med sånne greier, men synes resultatet ble bra

Nesten på millimeter'n midt på dekselet, faktisk

Generelt er det harry å kjøre MC så ryker allerede der uansett
Noen sykler kler fargerike tankpads. Som oftest synes jeg dette stort sett gjelder RR sykler etc. Der har nok trolig også tankpads en større nytte med tanke på forankring på sykkelen?
Trenger vel ikke 2 cm tykke pucker for å beskytte tanken mot riper heller.Bjerknez skrev: 21 feb 2023, 01:00 Synes generelt tankpads er litt harry. Vertfall de med mange farger etc. jeg synes også de fleste tankpads er alt for tynne. Men de jeg har montert på siden av tanken på min sykkel synes jeg ser greie ut. Dem er også veldig tykke. Slett ikke gratis, men er bra saker :)
Greia med tykkere tankpads er at dem også dekker et lite område på utsiden da beina ikke blir klemt intill tanken. De jeg har er ohså av et gummilignende materiale og er litt myke. Nesten som et dekk. Det gjør at gripeevnen er veldig bra også.Gammelsmurfen skrev: 21 feb 2023, 23:07Trenger vel ikke 2 cm tykke pucker for å beskytte tanken mot riper heller.Bjerknez skrev: 21 feb 2023, 01:00 Synes generelt tankpads er litt harry. Vertfall de med mange farger etc. jeg synes også de fleste tankpads er alt for tynne. Men de jeg har montert på siden av tanken på min sykkel synes jeg ser greie ut. Dem er også veldig tykke. Slett ikke gratis, men er bra saker :)
Mange av disse som er avbildet her er nok laget i epoxy resin som er ofte 4-5 mm tykke med avrundede ytterkanter.
Holder plenty det for å beskytte lakken mot riper.