Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rasekatt
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Bosted: Vestfold
Re: Sykkel fra 2008 som har gått 455 km, hva står seg ihjel?
Gratulerer med nysykkelen,fant dere noe å utsette på den?
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- evike
- Innlegg: 1825
- Registrert: 26 des 2009, 15:43
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Bosted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
- Kontakt:
Re: Sykkel fra 2008 som har gått 455 km, hva står seg ihjel?
Kun det avbildede bakdekket. En bitteliten kosmetisk sak på den ene kåpa. Antagelig noen som har gått innpå i garasjen.
Lakk bittelitt vann når den ble varm første gangen, skrudde til en skrue på slangeklemma inn mot radiatoren og problemet forsvant.
Pga. bakdekket har jeg tatt det litt med ro under både prøvekjøring og hjemkjøring, men så langt ikke funnet NOE galt.
Lakk bittelitt vann når den ble varm første gangen, skrudde til en skrue på slangeklemma inn mot radiatoren og problemet forsvant.
Pga. bakdekket har jeg tatt det litt med ro under både prøvekjøring og hjemkjøring, men så langt ikke funnet NOE galt.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- omaas
- Innlegg: 551
- Registrert: 17 mar 2012, 12:20
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi Stelvio 1200 8V 2011
- Bosted: Melhus
Re: Sykkel fra 2008 som har gått 455 km, hva står seg ihjel?
Grattis med ny sykkel.
Merker du noen forskjell fra den "gammle"?

Merker du noen forskjell fra den "gammle"?
Moto Guzzi Stelvio 8V 2011
Honda NTV 650 Revere 1991
Honda NTV 650 Revere 1991
- evike
- Innlegg: 1825
- Registrert: 26 des 2009, 15:43
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Bosted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
- Kontakt:
Re: Sykkel fra 2008 som har gått 455 km, hva står seg ihjel?
Det er påtagelig "nytt". Ikke noe slark i noen håndtak, giret sier pent og pyntelig "klikk" i stedet for "KLONK"omaas skrev:Grattis med ny sykkel.![]()
Merker du noen forskjell fra den "gammle"?


Håper egentlig jeg aldri skal oppdage hvordan ABS-bremser egentlig virker på sykkel. Ser for meg å miste balansen før det eventuelt gir effekt, men håper som sagt å aldri finne det ut.
Blåser mer da det nå står original skjerm på, må få byttet over min Super-vindskjerm med regulering på øverste 10 cm.
Har ikke turt å ta ut særlig i fart og styrke pga. det dårlige bakdekket hvor jeg ikke ville risikere liv og lemmer på en eventuell eksplosjon av det mens jeg holdt på. Har derfor kjørt mer enn vanlig rett og pyntelig rett hjem. Står nå i garasjen og venter på at verkstedet skal ta imot for dekkbytte.
Forskjell for øvrig er disse originale lakkerte Honda-koffertene. Grøss og gru hvis man skulle legge ned et sånt smykke :-)å
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- Kjellrf
- Innlegg: 1622
- Registrert: 31 aug 2009, 15:15
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
- Bosted: Sandefjord
Re: Sykkel fra 2008 som har gått 455 km, hva står seg ihjel?
Gratulerer!evike skrev:Det er påtagelig "nytt". Ikke noe slark i noen håndtak, giret sier pent og pyntelig "klikk" i stedet for "KLONK"omaas skrev:Grattis med ny sykkel.![]()
Merker du noen forskjell fra den "gammle"?![]()
![]()
Håper egentlig jeg aldri skal oppdage hvordan ABS-bremser egentlig virker på sykkel. Ser for meg å miste balansen før det eventuelt gir effekt, men håper som sagt å aldri finne det ut.
Blåser mer da det nå står original skjerm på, må få byttet over min Super-vindskjerm med regulering på øverste 10 cm.
Har ikke turt å ta ut særlig i fart og styrke pga. det dårlige bakdekket hvor jeg ikke ville risikere liv og lemmer på en eventuell eksplosjon av det mens jeg holdt på. Har derfor kjørt mer enn vanlig rett og pyntelig rett hjem. Står nå i garasjen og venter på at verkstedet skal ta imot for dekkbytte.
Forskjell for øvrig er disse originale lakkerte Honda-koffertene. Grøss og gru hvis man skulle legge ned et sånt smykke :-)å
Men, jeg ville prøvd rett fram og kjent hvordan ABS-bremsene virker når du bråbremser. Da blir du ikke overrasket når du virkelig trenger de i en vanskeligere situasjon. Skal jo være umulig å låse hjulene rett fram med ABS. Dessuten har de godt av å bli "mosjonert" litt.
For din egen sikkerhets skyld :)
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Re: Sykkel fra 2008 som har gått 455 km, hva står seg ihjel?
Slettet
Sist redigert av xj6 den 16 mar 2022, 16:05, redigert 1 gang totalt.
BMW R1250GS bestilt
x Yamaha FJR1300 AE 2016
x Yamaha XJ6 Diversion 2013
x Suzuki GSX750ES 1982
x Suzuki GSX750 1977
x Kawasaki KH100
x Yamaha FJR1300 AE 2016
x Yamaha XJ6 Diversion 2013
x Suzuki GSX750ES 1982
x Suzuki GSX750 1977
x Kawasaki KH100
- jongsanim
- Innlegg: 1008
- Registrert: 20 mai 2013, 18:51
- Motorsykkelen din: Husqvarna Nuda 900 R - 2013
Re: Sykkel fra 2008 som har gått 455 km, hva står seg ihjel?
Enig om ABS testing. Fikk gjort det selv på kjørekurs på våt bane.. Bare klem bena inn mot tanken, se opp og frem, og klem til bremsen :-D
- evike
- Innlegg: 1825
- Registrert: 26 des 2009, 15:43
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Bosted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
- Kontakt:
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Siste nytt om nykomlingen (foreløpig ikke fått navn):
Han har i dag fått nye gummisko og en generell sjekk av mekaniker.
Oppsummering: Jeg har IKKE kjøpt katta i sekken. I så tilfelle må det være en rasekatt, for her har jeg fått enda mer enn jeg var klar over mht. ekstra finesser og oppgradert standard med bl.a. injection-motor og en hel masse annet snacks som mekanikeren smattet over (men som jeg ikke klarer å gjengi). Det siste hadde noe med justerbare gafler å gjøre.
Har dermed prøvd den ut litt mer, nå som jeg var tryggere på dekktilstanden.
Min super vindskjerm skal definitivt flyttes over. Er ikke vant til kuling styrke midt i halsen og det var ikke noe behagelig.
Dro den til 140 et bittelite stykke og alt fungerer strålende. Generelt er alt veldig "Tajt" og nøyaktig, nesten så den virker litt kantete før den har fått på seg noen kilometer og blitt litt mer innkjørt. Vi møtes nok på halvveien hvor jeg har blitt litt mer vant til alt samtidig som den får noen kilometer.
Han har i dag fått nye gummisko og en generell sjekk av mekaniker.
Oppsummering: Jeg har IKKE kjøpt katta i sekken. I så tilfelle må det være en rasekatt, for her har jeg fått enda mer enn jeg var klar over mht. ekstra finesser og oppgradert standard med bl.a. injection-motor og en hel masse annet snacks som mekanikeren smattet over (men som jeg ikke klarer å gjengi). Det siste hadde noe med justerbare gafler å gjøre.
Har dermed prøvd den ut litt mer, nå som jeg var tryggere på dekktilstanden.
Min super vindskjerm skal definitivt flyttes over. Er ikke vant til kuling styrke midt i halsen og det var ikke noe behagelig.
Dro den til 140 et bittelite stykke og alt fungerer strålende. Generelt er alt veldig "Tajt" og nøyaktig, nesten så den virker litt kantete før den har fått på seg noen kilometer og blitt litt mer innkjørt. Vi møtes nok på halvveien hvor jeg har blitt litt mer vant til alt samtidig som den får noen kilometer.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Høres jo veldig bra ut, er gøy å være litt heldig med gode kjøp
Men er den så annerledes å kjøre enn den du har i dag da?

Men er den så annerledes å kjøre enn den du har i dag da?
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- evike
- Innlegg: 1825
- Registrert: 26 des 2009, 15:43
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Bosted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
- Kontakt:
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Neida, det bare MERKES at den er påkostet mer og er helt "Ny fra samlebåndet", hvis du skjønner hva jeg mener.Carpa skrev:Høres jo veldig bra ut, er gøy å være litt heldig med gode kjøp![]()
Men er den så annerledes å kjøre enn den du har i dag da?
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Gratulerer !
Jeg ble litt forvirra, er sykkeln svart eller hvit ?
Først så jeg bilde av en hvit på Finn, og litt senere bilde av deg med en svart.
Når vi allerede er inne på katter, hvis den er svart kan du kalle den "Pantern" selv om kan gi assosiasjoner til daukjørte mopeder.
Jeg ble litt forvirra, er sykkeln svart eller hvit ?
Først så jeg bilde av en hvit på Finn, og litt senere bilde av deg med en svart.
Når vi allerede er inne på katter, hvis den er svart kan du kalle den "Pantern" selv om kan gi assosiasjoner til daukjørte mopeder.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- evike
- Innlegg: 1825
- Registrert: 26 des 2009, 15:43
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Bosted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
- Kontakt:
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
1. Sykkelen er svart. Linken til den hvite ble lagt inn av en eller annen som sammenligningsgrunnlag.Jompa skrev:Gratulerer !
Jeg ble litt forvirra, er sykkeln svart eller hvit ?
Først så jeg bilde av en hvit på Finn, og litt senere bilde av deg med en svart.
Når vi allerede er inne på katter, hvis den er svart kan du kalle den "Pantern" selv om kan gi assosiasjoner til daukjørte mopeder.
2. Inspirert av ditt forslag så kanskje Bagheera... Han var jo en kul type!

Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Bosted: Åsgårdstrand
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Hva skjer'a Bagheera..?evike skrev:1. Sykkelen er svart. Linken til den hvite ble lagt inn av en eller annen som sammenligningsgrunnlag.Jompa skrev:Gratulerer !
Jeg ble litt forvirra, er sykkeln svart eller hvit ?
Først så jeg bilde av en hvit på Finn, og litt senere bilde av deg med en svart.
Når vi allerede er inne på katter, hvis den er svart kan du kalle den "Pantern" selv om kan gi assosiasjoner til daukjørte mopeder.
2. Inspirert av ditt forslag så kanskje Bagheera... Han var jo en kul type!


[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- Staven
- Innlegg: 174
- Registrert: 02 apr 2014, 21:36
- Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 600 k6
- Bosted: Hadeland
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Gratulerer med ny fin sykkel :)
Hadeland. Suzuki Gsxr 600 2006
2014 - 8800km
2015 - venter!!
2014 - 8800km
2015 - venter!!
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Regner med det ble handel siden den står som solgt?
Gratulerer hvis det var deg. Den ser flott ut!
Gratulerer hvis det var deg. Den ser flott ut!
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- evike
- Innlegg: 1825
- Registrert: 26 des 2009, 15:43
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Bosted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
- Kontakt:
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Takk, det var meg ja.JohnnyTh skrev:Regner med det ble handel siden den står som solgt?
Gratulerer hvis det var deg. Den ser flott ut!

Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Haha nå virket jeg ufattelig treg. Siden her hadde vist ikke oppdatert seg på lenge. Jeg har ufattelig tregt nett her i Sørkina havet. Gratulere igjen!evike skrev:Takk, det var meg ja.JohnnyTh skrev:Regner med det ble handel siden den står som solgt?
Gratulerer hvis det var deg. Den ser flott ut!
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- evike
- Innlegg: 1825
- Registrert: 26 des 2009, 15:43
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Bosted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
- Kontakt:
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Stakkars Bagheera
Han har nå i løpet av ca. 14 dager kjørt like langt som han hadde i sitt forrige 6-årige liv. Er nå på 1100 km og så langt har jeg ikke noen problemer med han.
Det vil si: Dette er ikke noe problem, men jeg legger merke til at Injection-motoren ikke gir helt jevnt trykk. (Dette er sikkert ikke den korrekte tekniske måten å beskrive det på, men ha litt velvillighet med meg).
En forklaring fra kamerat er at dette antagelig vil gå seg til over tid når jeg har fått "blåst ut" med litt høyt turtall noen ganger.
Hvordan skal jeg balansere mellom å få "renset opp/blåst ut" kombinert med at den jo ikke er ferdig innkjørt enda?

Han har nå i løpet av ca. 14 dager kjørt like langt som han hadde i sitt forrige 6-årige liv. Er nå på 1100 km og så langt har jeg ikke noen problemer med han.
Det vil si: Dette er ikke noe problem, men jeg legger merke til at Injection-motoren ikke gir helt jevnt trykk. (Dette er sikkert ikke den korrekte tekniske måten å beskrive det på, men ha litt velvillighet med meg).
En forklaring fra kamerat er at dette antagelig vil gå seg til over tid når jeg har fått "blåst ut" med litt høyt turtall noen ganger.
Hvordan skal jeg balansere mellom å få "renset opp/blåst ut" kombinert med at den jo ikke er ferdig innkjørt enda?

Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
- Snikendeugle
- Innlegg: 3617
- Registrert: 10 apr 2013, 19:32
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
- Bosted: Oslo
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Mener du at den er rykkete i f.eks lavere turtall?
Det går fint an å dra sykkelen opp på rødlinja selvom den er "under innkjøring" :) Bare ikke hold gassen i samme posisjon hele tiden.
Det går fint an å dra sykkelen opp på rødlinja selvom den er "under innkjøring" :) Bare ikke hold gassen i samme posisjon hele tiden.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
- evike
- Innlegg: 1825
- Registrert: 26 des 2009, 15:43
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Bosted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
- Kontakt:
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Ikke direkte rykkete, mer som "kommer og går" i litt saktere overganger enn rykkinger. Mest under lavt turtall, ja. Har ikke tenkt over like mye, så jeg tror ikke det er særlig tilstede ved normal kjøring. Ble litt ekkel overraskelse når det skjedde mens jeg svingte i parkeringshuset på jobben. Parkeringshus har ikke arealer for plutselige gassjusteringer, men det gikk jo bra heldigvis.Snikendeugle skrev:Mener du at den er rykkete i f.eks lavere turtall?
Det går fint an å dra sykkelen opp på rødlinja selvom den er "under innkjøring" :) Bare ikke hold gassen i samme posisjon hele tiden.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
.
Sist redigert av TheBandit den 27 feb 2015, 23:43, redigert 1 gang totalt.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39835
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Dette vil jeg ganske sikkert tro har sammenheng med samspillet innsprøytning og lamdasonde(r).
Forgasserne er erstattet med innsprøytning som forholder seg til et "kart" over bensin og luftblandingen (Air/fuel ratio)som sykkelen skal ha over hele turtallsområdet.
Lambasonden(e) er plassert der for å "korrigere" innsprøytninga for å imøtekomme kravene til utslipp, dvs. sørge for at luftblandingen blir (for?) mager i bestemte turtallsområder.
Jeg regner med at Bagheera er utstyrt med lambdasonde(r) og regner videre med at dette ikke er bredbåndsonder, som reagerer kjappere og over et bredere register enn smalbåndsondene.
Mange MC'er, kanskje de fleste?, er utstyrt med smalbåndsonder. De reagerer gjerne litt tregt og kommer dermed i "konflikt" med bensin- og lufblanding-kartet i kontrollenheten (ECU) som styrer bensininnspørytningen.
Og det er nok denne "konflikten" du merker under kjøringen, spesielt i lave hastigheter.
Helt ufarlig og et vanlig kjennetegn ved mange (injection)MC'er, spesielt på tosylindrede motoror...
Forgasserne er erstattet med innsprøytning som forholder seg til et "kart" over bensin og luftblandingen (Air/fuel ratio)som sykkelen skal ha over hele turtallsområdet.
Lambasonden(e) er plassert der for å "korrigere" innsprøytninga for å imøtekomme kravene til utslipp, dvs. sørge for at luftblandingen blir (for?) mager i bestemte turtallsområder.
Jeg regner med at Bagheera er utstyrt med lambdasonde(r) og regner videre med at dette ikke er bredbåndsonder, som reagerer kjappere og over et bredere register enn smalbåndsondene.
Mange MC'er, kanskje de fleste?, er utstyrt med smalbåndsonder. De reagerer gjerne litt tregt og kommer dermed i "konflikt" med bensin- og lufblanding-kartet i kontrollenheten (ECU) som styrer bensininnspørytningen.
Og det er nok denne "konflikten" du merker under kjøringen, spesielt i lave hastigheter.
Helt ufarlig og et vanlig kjennetegn ved mange (injection)MC'er, spesielt på tosylindrede motoror...
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- evike
- Innlegg: 1825
- Registrert: 26 des 2009, 15:43
- Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
- Bosted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
- Kontakt:
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Dette blir omtrent som hvis jeg skal prøve å forklare deg om forhold mellom forstoppelse og urininkontinens...AJ skrev:Dette vil jeg ganske sikkert tro har sammenheng med samspillet innsprøytning og lamdasonde(r).
Forgasserne er erstattet med innsprøytning som forholder seg til et "kart" over bensin og luftblandingen (Air/fuel ratio)som sykkelen skal ha over hele turtallsområdet.
Lambasonden(e) er plassert der for å "korrigere" innsprøytninga for å imøtekomme kravene til utslipp, dvs. sørge for at luftblandingen blir (for?) mager i bestemte turtallsområder.
Jeg regner med at Bagheera er utstyrt med lambdasonde(r) og regner videre med at dette ikke er bredbåndsonder, som reagerer kjappere og over et bredere register enn smalbåndsondene.
Mange MC'er, kanskje de fleste?, er utstyrt med smalbåndsonder. De reagerer gjerne litt tregt og kommer dermed i "konflikt" med bensin- og lufblanding-kartet i kontrollenheten (ECU) som styrer bensininnspørytningen.
Og det er nok denne "konflikten" du merker under kjøringen, spesielt i lave hastigheter.

Såvidt jeg forstår er dette da noe jeg i første omgang bare skal ta med i betraktning under kjøring og ta forholdsregler deretter. Ikke noe problem egentlig, bare en tilvenning.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]
-
- Innlegg: 868
- Registrert: 11 apr 2010, 19:42
- Motorsykkelen din: Ducati V4 S 2025
- Bosted: Vestfold
Re: Har ikke kjøpt Katta i sekken, det må evnt. være en rase
Hei
Jeg har det samme på min Honda ved lave turtall.
Det er som AJ. forklarer vil jeg tro.
Har blitt vant med dette og har det i bakhodet når jeg er ute å kjører.
Det finnes en enkel løsning som jeg har vurdert.
Koble bort hele sensoren... http://www.ebay.com/itm/Oxygen-o2-senso ... 1000004602" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg har det samme på min Honda ved lave turtall.
Det er som AJ. forklarer vil jeg tro.
Har blitt vant med dette og har det i bakhodet når jeg er ute å kjører.
Det finnes en enkel løsning som jeg har vurdert.
Koble bort hele sensoren... http://www.ebay.com/itm/Oxygen-o2-senso ... 1000004602" onclick="window.open(this.href);return false;
Tempo: Corvette 300 1965(Comet motor)Svithun Safir 400 1970(Trigger 50 motor)Panther1968(Fighter 100 motor)
1982 Suzuki 400 E
1986 Yamaha XV 1000
2005 Honda Transalp 650
2003 Honda Varadero XL 1000
2002 BMW F650 CS
2015 Yamaha MT09 Tracer. Kjørt 30420km på 3 sesonger.
2021 BMW 1250.Kjøpt ny 2021.Kjørt 39972km på 4 sesonger.
2025 Ducati Multistrada V4S
1982 Suzuki 400 E
1986 Yamaha XV 1000
2005 Honda Transalp 650
2003 Honda Varadero XL 1000
2002 BMW F650 CS
2015 Yamaha MT09 Tracer. Kjørt 30420km på 3 sesonger.
2021 BMW 1250.Kjøpt ny 2021.Kjørt 39972km på 4 sesonger.
2025 Ducati Multistrada V4S