cevillan skrev:
Er enig i at frontlykten er Duke 4 sin svakhet i forhold til tidligere Duker som hadde de to små runde lyktene over hverandre. Har lekt med tanken å bytte ut lykta selv. SuperDuke er virkelig en råtass utseendemessig. Men den photoshoppede sykkelen har lykta for høyt etter min... toppen skal flukte jevnt med tanken. Nå ser den mer ut som en ørn enn predator

Njææ. Personlig så syns jeg Duke 4 lykten ser bedre ut enn Duke 3 sin, men ingen av de er noe å rope hurra for. Syns den photoshoppa versjonen så ganske så perfekt ut jeg :) Kan hende han har bommet litt på dimensjoner iforhold til hvordan det er i virkeligheten på 1290 lykten vs 690 sykkelen, men det ser nå ganske riktig ut.
Tror isåfall det ikke blir mye rom å flytte den lenger ned på, siden den monteres midt i mellom styrekrone festene.
cevillan skrev:
Spent på å høre resultatet hvis du går for større killer. Forresten, hvordan er de oransje kina-hendlene du bestilte?
Njaaaaa, jeg prøvde såvidt å montere de, men så ingen veldig kjapp logisk måte hvordan det skulle passe. Clutchen er nesten grei nok, men jeg får ikke av den "røde skruen" som jeg trenger fra den originale hendelen siden det ikke fulgte med noen "pinne" til å dytte inn i den hydraliske clutch masteren fra hendelen... Heller ingen fjær for den saks skyld.
Venter på at noen andre kloker hoder fra ktmforums.com som også kjøpte de skal få prøve seg

Om de ikke passer så har det ikke vært noe stort tap ihvertfall. 150kr
En har jo disse, som jeg VET passer, men som er på et heeelt annet prisnivå.
http://www.mg-biketec.com/component/pag ... Itemid,92/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mg-biketec.com/component/pag ... Itemid,92/" onclick="window.open(this.href);return false;
cevillan skrev:
Trådstarter synes det er en god idé men mangler den tekniske kompetansen til å få det gjennomført

Eller mangler jeg rettigheter?

Gå til den første posten i tråden og trykk "endre" på posten din, da kan du endre emnetittelen :)