Det er veldig lenge siden jeg har oppdatert her..
Slapp av, jeg kjører sykkel så det ryker!
Det har nylig vært store endringer i mitt liv. Har blitt student igjen etter 8+ år i arbeidslivet, og det har vært en formiddabel omstilling. Har mange ganger ønsket å komme inn å se litt og "ta igjen det tapte", men det har rett og slett ikke vært tid. Nå er det over 300 uleste emner, så her har jeg litt å henge fingrene i.
Er svært glad for at forumet er så aktivt!
--------------------------------
Starter opp igjen med en oppdatering fra slutten av august, da jeg tok meg en tur innom diverse fjorder i området.
Startet kjøreturen fra Tromsø, retning syd! Dro innom Grovvfjord og stoppet et sted som heter Årstein. Fantastisk område med spektakulær utsikt. Et nydelig vær var det også. Veiene har desverre sett bedre dager.. håper på bedre tider til neste år der.
Utsikt fra broen, mot Årstein.
Årstein.jpg
Påbudt selfie
Grov.jpg
Kjørte i retning Harstad etter noen flotte svinger og ankom sørvik rundt klokken 16:50. Der blir jeg møtt av politibiler og varseltrekanter. Hoppet av sykkelen og gikk frem og spurte hva som hadde skjedd. Fikk til svar at det hadde vært en front mot front i 80-sonen, men at det var små personskader! Kan ikke si noe annet enn at dette har vært flaks.
Legger ved et bilde jeg tok av skadestedet etter at bilene var fraktet vekk. Det satt en liten støkk i meg, og kjente at jeg ble nokså provosert. Hadde det vært bil mot mc....
Les mer om denne ulykken her
http://www.ht.no/incoming/article10042972.ece
Ulykke.jpg
Kjør forsiktig der ute! :[-o<
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.