mortenolb skrev:Z800 da

mortenolb skrev:Z800 da
ALT blir jo bedre med piggyback og åpnere system! :-)Kawagutten skrev:Jeg prøvde FZ8 for et par år siden også og fikk samme mening som deg men ikke helt skuffende siden jeg satt ganske greit på den men draget var fra værende og så vidt det skjedde noe etter 8000omdreininger.Holdt gassen i bånn over lengre tid men desverre ikke stort som skjedde der men ellers var den bra :-)TBI81 skrev:Prøvde en sånn FZ8 for et par-tre år siden etter å ha hørt mye skryt, men syns den var skuffende. Kjørte selv SV650 da, førstegenerasjonen, og syntes at FZ'en manglet både bunndrag og karakter. Lettkjørt, men kjedelig så det holder.
MT-09en har jeg aldri prøvd, men har trua på at den kan være litt mer moro :-)
Mulig powercommander,effektanlegg og knfilter kan gjøre den til en bedre sykkel
comfort sete da?THz800 skrev:Z800 er definitivt mer morsom på vegen enn fz8.:)
Hardt sete, men det glemmer man fort så snart man kommer seg på landeveien.
Sittestillingen må jeg si også er litt mer komfort på kawan.
mortenolb skrev:Det sier jeg riktignok uten å ha hørt lyd fra noen triumph **** triple.
Har en kamerat med en Streetfighter 1098 S, med doble Termignoni potter. Og den lyden... det er så det napper i osteklokka, for å si det rett ut. Å ligge bak han i tunneller er bare fantastisk!freddy123 skrev:Hva med en ducati monster da en sånn skal jeg prøve når jeg får tunglappen ihvertfall.
Hmmm?LordShaft skrev:Hvor komfortabelt trenger du å ha det når du kjører på tur? Jeg selv føler min er komfortabel så det holder. Ja det kan være sårt å kjøre 40 mil i ett strekk, men vanligvis stopper jeg relativt ofte, fyller litt speed juice og spiser innimellom. Kjøreglede og kjøreegenskaper er så mye viktigere for meg enn komfort, men klart, vi er alle forskjellige![]()
Sony Z2