Jeg er heller ikke av typen som setter av penger til slikt gjennom hele sesongen. Jeg tar smellen når den oppstår hehe

Hvis de har fakturert så mange timer kun for TBS på V-Strom'en så har du blitt rævkjørt av verkstedet... Så lang tid tar det slett ikke! Gjorde det selv en gang på min og brukte vel halvannen time eller så.RuneMC skrev:Og er det noe som er knotete å komme til så mesteparten av sykkelen må demonteres, ja så koster det... (5-6 timers jobb å justere throttle-body sync på min f.eks.)
Men det krever jo at man tar en fridag, samt at man må kjøre 30 mil, så spørs nok hvordan totalregnstykket vil se ut til slutt... :-)åVentiljusteringen är inkluderad då det är ställskruv på dessa hojar och inte schims. VI har ingen möjlighet att göra servicear på lördagar för då har verkstaden stängt.
Samme som på Stelvio'en da, tydeligvis. Skrue og mutter justering på ventilene. På Stelvio'en gjøres dette på et kvarter-20 minutter av en dreven mekaniker.Bjerknez skrev:Når jeg spurte om justering av ventiler var inkludert i de 6.800,- så fikk jeg dette svaret fra Sverige:
Men det krever jo at man tar en fridag, samt at man må kjøre 30 mil, så spørs nok hvordan totalregnstykket vil se ut til slutt... :-)åVentiljusteringen är inkluderad då det är ställskruv på dessa hojar och inte schims. VI har ingen möjlighet att göra servicear på lördagar för då har verkstaden stängt.
Er nok jeg som har overvurdert andelen tid for TBS i farten. Totalen var 6,5t for TBS, sjekk av ventilklaring, skifte kjølevæske, skifte bremsevæske og bytte kjede og drev og rykkutjevner bak.Flanker skrev:Hvis de har fakturert så mange timer kun for TBS på V-Strom'en så har du blitt rævkjørt av verkstedet... Så lang tid tar det slett ikke! Gjorde det selv en gang på min og brukte vel halvannen time eller så.RuneMC skrev:Og er det noe som er knotete å komme til så mesteparten av sykkelen må demonteres, ja så koster det... (5-6 timers jobb å justere throttle-body sync på min f.eks.)
Jeg har sjekket og justert TPS'en på Stelvio'en et par-tre ganger og brukt fra ca. 10 til 20 minutter på dette.RuneMC skrev:Er nok jeg som har overvurdert andelen tid for TBS i farten. Totalen var 6,5t for TBS, sjekk av ventilklaring, skifte kjølevæske, skifte bremsevæske og bytte kjede og drev og rykkutjevner bak.Flanker skrev:Hvis de har fakturert så mange timer kun for TBS på V-Strom'en så har du blitt rævkjørt av verkstedet... Så lang tid tar det slett ikke! Gjorde det selv en gang på min og brukte vel halvannen time eller så.RuneMC skrev:Og er det noe som er knotete å komme til så mesteparten av sykkelen må demonteres, ja så koster det... (5-6 timers jobb å justere throttle-body sync på min f.eks.)
1.5t hørtes på annen side lavt ut - tar en del tid å skru av kåpedeler, bensintank etc for å komme til... jeg ville garantert brukt mer