Noe er vanskeligere for enkelte å tro enn andre. En tror gjerne ikke på enkelte ting før en har opplevd det selv. Jeg er selv instruktør i flere geskjefter, og vet at der er en ukultur blandt noen... De stryker eller er vanskelig med folk de ikke liker.detvarvondtdet skrev:DrGreve skrev:Vi hadde en kvinnelig sensor her i distriktet, som gikk av med pensjon i fjor, tror jeg. Hun hadde tilnavnet "strykjernet". Om det var faglige eller kroppslige faktorer som ga oppnavnet, skal jeg ikke gå inn på her ifall noen her på forumet er på en eller annen måte i familie med vedkommende :)
Har en på Lillestrøm som også går under tilnavnet "strykejernet". Vil tro du finner et kvinnelig "strykehjern" i mange distrikt :-)
Forøverig har jeg svært liten tro på "trynefaktor". Jeg velger å ha litt mer tiltro til sensor en det. Når det gjelder klasse-A så er det mange av sensorene som er MC entusiaster, gjerne med bakgrunn som kjørelærere. Har vanskelig for å tro at de stryker deg fordi de ikke liker oppsynet ditt
Sony Z2