Oppkjøring, - trynefaktor?

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Re: Sv: Oppkjøring, - trynefaktor?

Legg inn av LordShaft »

detvarvondtdet skrev:
DrGreve skrev:Vi hadde en kvinnelig sensor her i distriktet, som gikk av med pensjon i fjor, tror jeg. Hun hadde tilnavnet "strykjernet". Om det var faglige eller kroppslige faktorer som ga oppnavnet, skal jeg ikke gå inn på her ifall noen her på forumet er på en eller annen måte i familie med vedkommende :)

Har en på Lillestrøm som også går under tilnavnet "strykejernet". Vil tro du finner et kvinnelig "strykehjern" i mange distrikt :-)

Forøverig har jeg svært liten tro på "trynefaktor". Jeg velger å ha litt mer tiltro til sensor en det. Når det gjelder klasse-A så er det mange av sensorene som er MC entusiaster, gjerne med bakgrunn som kjørelærere. Har vanskelig for å tro at de stryker deg fordi de ikke liker oppsynet ditt ;-)
Noe er vanskeligere for enkelte å tro enn andre. En tror gjerne ikke på enkelte ting før en har opplevd det selv. Jeg er selv instruktør i flere geskjefter, og vet at der er en ukultur blandt noen... De stryker eller er vanskelig med folk de ikke liker.

Sony Z2

Brukeravatar
Busa Trond
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Oppkjøring, - trynefaktor?

Legg inn av Busa Trond »

Gratulerer med lappen Mirus :prf

Hvis det er som dere sier at det er trynefaktor, ukultur og prosenter som avgjør status på oppkjøringa så ser jeg ingen grunn til å praktisere oppkjøring mer :[-X
Gjøkeredet.

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Biltilsynets oppkjøringsfantomer er vel som folk flest og har sikkert som oss andre både gode og dårlige dager....
I de tilfelle kandidater som stryker legger skylda på sensorer som var slik eller slik og blablabla er det nok som regel kandidaten som har tråkket litt i salaten..

:vs :prop:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Reodor Felgen
Motorsykkelen din: Gsxr 400

Legg inn av Reodor Felgen »

Da jeg kjørte opp fikk jeg inntrykk av at øvelsene i kjøregården kun var for å vise at man behersket sykkelen, jeg ble vinket ut av kjøregården uten å ha fullført øvelsene og så var det en runde på veien (kjørte noe motorcross på den tiden så jeg var dyktigere da enn nå).

Svar