Simra skrev:Hei, jeg kjører også Triumph, og har handlet hos Classic Motorcykles i Sem, hos Geir Jacobsen, verdens hyggeligste og dyktigste forhandler du kan tenke deg. Etter 35 år som Triumph-forhandler har de bare sluttet å snakke med ham. Det er svenskene som har fått styringen på Skandinavia, så vidt jeg skjønner, og de har stilt en haug med krav om kvadratmeter, hvordan lokalene skal se ut og masse investeringer. Alt skal se likt ut over hele Europa. Dette er en ny politikk fra England, som jeg ikke har noen tro på. I konkurransen med alle andre som nå kommer med retrosykler, prøver Triumph å bli lik alle de andre - plastic-image! Og kutter de som har hjerte for Triumph som merke. Helt utrolig! Kjenner at jeg blir skikkelig forbanna, og tenker at neste gang bytter jeg til BMW GS! Hvorfor skal jeg kjøpe motorsykkel av noen som driter i både forhandlere og kunder? Les hva Tore Huseby skrev om saken i siste papirutgave av MC-avisa. Tror det har stått på trykk nå. Den artikkelen bør oversettes og sendes til England. Sissel
Helt enig med deg Sissel. Jeg har nå solgt min Triumph 1200, og kjøpt ny BMW GS 1250 hos Speed i Sandefjord. Tigern var på mange måter like god, og på noen måter faktisk bedre enn GS,n, men har boikottet hele merket nå av ren trass

Classic i Tønsberg lå bare 25 minutter unna, og de var enestående både på service, imøtekommenhet og kundebehandling. Utrolig dyktige også. Syns bare det hele blir veldig trist. Har hatt 4 Triumpher, og det har ikke vært et eneste feilslag på noen av mine(2 Tiger 1200, 1 Street Scrambler 900, samt 1 Bonneville T 120 Black). Etter at Triumph stengte av "service,n" på data,n til Classic, så måtte jeg helt til Sarpsborg eller Oslo for å ta service og vedlikehold på sykkelen. Så da ble det en tur noen kilometer sørover til Speed i Sandefjord i stedet , og bestilte meg skveller ny GS 1250. Og den er leveringsklar i februar