Det er KRISE !!

Om motorsykler generelt, MC-nyheter, kjøreopplæring, MC i media osv. osv.
Brukeravatar
gorbys
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Re: Sv: Det er KRISE !!

Legg inn av gorbys »

Kawagutten skrev:Hørte igår at det var meldt grei temp frem til nærmere jul her.
Mc-sidens juletur? ;-)

Var sjølv ute for eit par dager sidan og det gikk greit, var ganske kaldt på turen heim igjen når sola var vekke. Fleecejakke eller vest og stilongs hadde nokk gjort det meir levelig. Fikk opp tempen med litt frisk kjøring ned fjellet da men det vart under teppet resten av kvelden ;-)

Har fortsatt ikkje fått handla vintersykkel og sidan eg handla crosser så må eg sannsynligvis prioritere ein bil nr2 med hengerfeste. Så det blir vel litt abstinenser snart.... Sv'n er noko vrangkjøyrt i kulda men eg mistenker gasspjelda må synkroniseres

Brukeravatar
Kawagutten
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R

Re: Sv: Det er KRISE !!

Legg inn av Kawagutten »

gorbys skrev:
Kawagutten skrev:Hørte igår at det var meldt grei temp frem til nærmere jul her.
Mc-sidens juletur? ;-)

Var sjølv ute for eit par dager sidan og det gikk greit, var ganske kaldt på turen heim igjen når sola var vekke. Fleecejakke eller vest og stilongs hadde nokk gjort det meir levelig. Fikk opp tempen med litt frisk kjøring ned fjellet da men det vart under teppet resten av kvelden ;-)

Har fortsatt ikkje fått handla vintersykkel og sidan eg handla crosser så må eg sannsynligvis prioritere ein bil nr2 med hengerfeste. Så det blir vel litt abstinenser snart.... Sv'n er noko vrangkjøyrt i kulda men eg mistenker gasspjelda må synkroniseres
Juletur ja det er jo ikke umulig her på denne kanten av landet,nå tror jeg det blir Wilbers på Pegasoen og etterhvert nye dekk så det blir en topp vintersykkel også :D
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Svar