Men er lørdag et alternativ hvis været viser seg å bli like bra eller bedre enn på søndag?
Har kjørt noen lengre turer i 4 varmegrader og husker det var ganske kjølig. Det var dog FØR jeg fikk varmeholker, men dog.
Har bestemt meg for at HVIS været tillater det og jeg blir med så tror jeg ikke at jeg gidder å ta Horten Fergen. Da vil jeg heller møte deg/dere i Drammen.
Jeg er litt skeptisk til hvordan sykkelen står på støtten på fergen. Street Triplen føles langt mer "vinglete" på støtten enn cruiseren min gjorde da denen la seg skikkelig ned på siden og støtten gikk langt ut. Cruiseren sto mye stødigere. Så i steden for å teste ut slikt så tidlig i sesongen samt stå på fergen ved siden av sykkelen i en halvtime å fryse så kjører jeg heller rundt tror jeg og møter dere i Drammen eller noe.
Men det blir nå en tur på 10 mil for meg før jeg er hos dere, og jeg har også 10 mil hjem. Skal vi også kjøre 10 mil der borte så blir det fort 30 mil på meg og det blir nok kanskje i det kaldeste laget...?
Men hvis du er kjørekåt, så kan du jo komme hit til Fredrikstad så kan jeg vise deg/dere litt rundt på noen fine veier her? Det blir plankekjøring for meg og usle 10 mil i nærmiljøet skal jeg nok få til, selv om det skulle bli litt kaldere enn ventet. Jeg får tross alt 20 mil mer enn deg å kjøre hvis jeg møter opp i Vestfold og store deler av veien har jeg intet annen valg enn å kjøre Oslofjordtunnelen og den strekningen der og her snakker vi 80km/t++ og det blir fort kaaaaldt....
Her er forresten en fin rute hvis det skulel bli aktuelt for deg/dere og komme hit. Den er på totalt 11 mil. I tillegg kommer så klart den strekningen dere må kjøre... Altså ikke noe lenger for dere fra Vestfold enn evt. for meg hvis turen blir på den andre sien

https://maps.google.com/maps?ie=UTF8&di ... dg=feature" onclick="window.open(this.href);return false;