Velkommen hit, RastafaenRastafaen skrev:det beste er at jeg kan vinne gratisbillett til mc messa selv om dette er det første innlegge jeg skriver![]()

Noen dager fortsatt til avgjørelsen faller på hvem som blir de heldige vinnerne av en av disse

Velkommen hit, RastafaenRastafaen skrev:det beste er at jeg kan vinne gratisbillett til mc messa selv om dette er det første innlegge jeg skriver![]()
AJ skrev:Det er flere deltakere i denne høyst uhøytidelige "konkurransen" enn antall gratisbilletter som skal deles ut. Og siden alle svarene så langt er like gode, for å si det slik, blir det trekning av vinnerne.
Alle som har vist interesse har oppgitt nødvendig kontaktinformasjon (se nederst i åpningsposten: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?p=248057#p248057" onclick="window.open(this.href);return false;) med unntak av tre stykker.
De aktuelle tre er motobakke, Larsern og Solo-Rider. Påminnelse er sendt, men ingen reaksjon så langt. Derfor ny påminnelse i denne posten.
Uten kontaktinformasjon, ingen deltakelse i trekningen. Dessverre...
Men det er ikke for sent!
Fristen for deltakelse går ut fredag 27. februar kl. 18:00 og billettene fyker avgårde i posten på lørdag.
Ok :-)detvarvondtdet skrev: Kan jeg sende kontaktinfo som pm? Har litt mailtrøbbel om dagen. Om det er ok så joiner jeg "konkurransen" :)
Bare hyggeligevike skrev:Det skulle for en gangs vært en Liker-knapp :)
Tusen takk!