Dyrt som faen sikkert... men litt sjef også

Du får si ifra om du blir fornøyd.Cutless skrev:Jeg håper de er lik SIDI ST i passform - ble så jeg bestilte de. 60 dagers åpent kjøp, så sender de tilbake om de ikke sitter 100 %
Puma goretex sko. Selges på Yamaha Bergen. Er på mitt andre par siden 2007. Supre sko som kan anbefales!! Første par holdt tett i 5-6 år. Meget behagelig på mine bein iallefall. Kunne sikkert gått fjelltur med deLordShaft skrev:Noen med god erfaring fra vantette sko.... er det jævlig klamt på varme sommerdager? Jeg sitter å ser på goretex vs waterproof.... Å er litt usikker på hva jeg bør velge. Jeg kjører ikke akkurat mye i regnvær, men på turen i sommer, blir det vel kjøring uansett vær.
Mine tcx sko har gjort sin jobb, å disse er ikke vanntett... Men holdt meg tørr på bena i mindre etapper i regnvær. Noen med erfaring fra flere hold som kan komme med sine anbefalinger ?
Nei...helt ok...veldig nøyd med Daytona GTX sko, har to typer, men husker ikke modellbetegnelsen. Handmade in Germany.LordShaft skrev:Noen med god erfaring fra vantette sko.... er det jævlig klamt på varme sommerdager? Jeg sitter å ser på goretex vs waterproof.... Å er litt usikker på hva jeg bør velge. Jeg kjører ikke akkurat mye i regnvær, men på turen i sommer, blir det vel kjøring uansett vær.
Mine tcx sko har gjort sin jobb, å disse er ikke vanntett... Men holdt meg tørr på bena i mindre etapper i regnvær. Noen med erfaring fra flere hold som kan komme med sine anbefalinger ?
Nei jeg har ikke kjøpt enda, har et gammelt par tcx sko, som har vært helt suveren. Men disse har ikke vært vanntettJaran skrev:Så du har kjøpt alt, men her er de jeg har kjøpt meg: http://www.alpinestars.com/s-mx-plus-go ... P9NAOG1hao" onclick="window.open(this.href);return false;
Har ikke brukt de alt for mye enda, men de turene jeg har hatt med dem har bare vært bra. Veldig gode å ha på, og blir ikke "sliten" i beina av å ha dem på lenge. Anbefales
Ca pris på BMW Allround er kr 1815 MC*Oslo.Jompa skrev:Hva er sånn ca pris på BMW Allround ?
Og hvordan er størrelsen i forhold til f eks ecco sko ?
Prøv Puma på Yamaha Bergen :-) Da får du god passformLordShaft skrev:Nei jeg har ikke kjøpt enda, har et gammelt par tcx sko, som har vært helt suveren. Men disse har ikke vært vanntettJaran skrev:Så du har kjøpt alt, men her er de jeg har kjøpt meg: http://www.alpinestars.com/s-mx-plus-go ... P9NAOG1hao" onclick="window.open(this.href);return false;
Har ikke brukt de alt for mye enda, men de turene jeg har hatt med dem har bare vært bra. Veldig gode å ha på, og blir ikke "sliten" i beina av å ha dem på lenge. Anbefales![]()
Ja har kikket på disse aplinestar skoene, men hvor stor er forskjellen på goretex og vanntett i opplevd forskjell?
Samme her - Kjøpte en størrelse større enn vanlig, og kunne da legge inn tykkere såle og ekstra sokker (fryser lett og kjører i temperaturer ned mot null). Betalte ca 1700,- for tre (?) år siden hos MC Tuning her i Trondheim.Solo-rider skrev:...I forhold til mine Ecco sko er Allround støvlene litt trange.Jompa skrev:Hva er sånn ca pris på BMW Allround ?
Og hvordan er størrelsen i forhold til f eks ecco sko ?
Jeg kjøpte samme størrelse som sko. Men tror nok at et nummer større i støvlene er mer riktig.
Hm.. Jeg som surrerLordShaft skrev:Nei jeg har ikke kjøpt enda, har et gammelt par tcx sko, som har vært helt suveren. Men disse har ikke vært vanntettJaran skrev:Så du har kjøpt alt, men her er de jeg har kjøpt meg: http://www.alpinestars.com/s-mx-plus-go ... P9NAOG1hao" onclick="window.open(this.href);return false;
Har ikke brukt de alt for mye enda, men de turene jeg har hatt med dem har bare vært bra. Veldig gode å ha på, og blir ikke "sliten" i beina av å ha dem på lenge. Anbefales![]()
Ja har kikket på disse aplinestar skoene, men hvor stor er forskjellen på goretex og vanntett i opplevd forskjell?
Håper de har noe som passer daLordShaft skrev:Vil kjøre ned å prøve disse i dag....![]()