Har to typer varmeholker, på to sykler. Har brukt Oxford tidligere, så jeg kjøpte de igjen da jeg skulle ha varme på gyngehesten. Med slikt intelligent touch-panel denne gangen. Og ble skikkelig skuffa da jeg så de er designet i Uk, men er laget i Kina...
Men de ble da montert, og panelet passet på kåpen rett under styret så det er lett å komme til. Knappene på panelet føles godt gjennom hansken så jeg slipper å kikke ned for å regulere temperaturen. Godt fornøyd med dem selv om de er laget i kina...
Må nevne jeg ble like skuffa da jeg kjøpte et originalt dieselfilter til en passat hos merkeforhandler - og oppdaget at også det var laget i Kina!
Anyway, på FJR1300'en monterte jeg en annen type holker, fra Datatool.
http://www.datatool.co.uk/home/products/THERMAGRIP
Måtte kjøpe dem på nett, men fordelen er at også disse er intelligente - slår seg av selv når du stanser - og har ikke noe ekstra panel man skal finne plass til. Skyvebryter med en liten rød diode ved tommelen. Bakdelen er at de er litt store endestykker, så de er litt i veien for blinklysbryteren. Til man blir vant med de. Har bare hatt de 2 sesonger og er fornøyd med disse også. Glemte å se etter hvor de er produsert...
Begge er koblet rett på batteriet, ekstra koblingskinne blir bare aktuelt hvis det begynner å minke på plassen på polene.