Steinkjer - Narvik, tips ønskes!
Re: Steinkjer - Narvik, tips ønskes!
E45 er ikke viltsikret. Kan være mye vilt der, men ellers er nok den kjappest. Men, når det gjelder Sverige, kan de under veiarbeid legge jævelsk grov og løs pukk, så sjekk også det. Google Maps angir vel slike ting. Sverige er kjeeeeedelig...just my thoughts. Tror jeg hadde valgt overgangen i Saltdalen til RV95 mot Arjeplog. Se etter rein og elg! Kjører du motlys, må du kanskje skjerme med ene hånden. Erfaringsvis mye rein ved Arjeplog.
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Steinkjer - Narvik, tips ønskes!
Sverige på langs er et eneste stort gjesp, og da særlig E45. Granskau, en og annen hytte, mer gran, en elg, søvnig småby, granskau, rein, granskau, mygg... Og er du heldig ser du ei furu på din vei. Eneste fordelen er at du sluker mil raskere enn i Norge! E4 langs kysten har mer å se på og større variasjon, men også mye mer trafikk og tar lengre tid.
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Re: Steinkjer - Narvik, tips ønskes!
Både E4 og E45 er relativt kjedelige. Kjørte E4 i fjor sommer, og den er viltsikret ja. Elgen finner en vei inn på veien og kommer seg ikke ut igjen. I løpet av en natt på veien telte jeg mer enn 15 elg. Kom ut av tellinga, men det blir noe anspent kjøring når det er sånn.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km