Ragnhild skrev:Å han tåler vel såpass, gutten boyzen?

Javisst, såpass må han tåle!
Ragnhild skrev:Å han tåler vel såpass, gutten boyzen?
Il aimait assez pour la réparation de motos, je crois. Les femmes ne devraient pas avoir accès au garage.Josie skrev:probably a good thing he did'nt tell what he likes to screw on bikes
AJ skrev:Jeg lurer også litt på en del ting av og til...
Som f.eks. dette: hvorfor er det tilsynelatende helt greit for datter og kone å ha 'kontor' og 'systue' i stua, mens når jeg tar med mitt 'kontor' på den samme plassen så blir det hele veldig ugreit...![]()
Hva er forskjellen på min laptop og datteras laptop...![]()
Og alle disse plastposene som lager et forferdelig lurveleven hver gang sydama skal ned i dem for å finne en nål, en tråd, en bortgjemt strikkeoppskrift eller "what not", som de sier i utlandet, mens jeg forsøker å holde meg oppdatert på enten nyheter eller et plot i en brukbar krimserie eller no' på TV'en...![]()
For ikke å snakke om hva slags reaksjoner som kommer om en ytrer en aldri så liten og uskyldig kommentar om disse tingene...![]()
Lurer veldig på disse tingene, jeg... Men får liksom ikke no' fornuftig svar fra damene her hjemme. Men det er vel muligens ikke så rart...?
Så bra!Pollti skrev:Det ble litt feil AJ. Jeg vil gjerne råde til å kjøre rett sydover i lende. Når du hører støy i ødemarken så er det nok møte i Braastad Bula rett rundt svingen. støttegruppa di venter på deg der.