HeiTommas skrev:Flotters Ojda!
Da er det booket hytte med grill på Lindesnes Camping, fra fredag til søndag.
Det skal være totalt 2 x soverom + 2 x hems, med plass til 8-10 stk, så vi har fortsatt rom om noen vil henge seg med.
Gleder meg!
Glem nå turen...ojda skrev:Sitter midt utti Bjerknezland med en Versys 650, kunne jo starta turen nå vi
Da blir jeg gjerne med :-)Tommas skrev:Hei, det er absolutt plass til en til.
Hyttene koster 500 per døgn, og de inneholder 1 soverom med 2 enkeltsenger og hems med 3 madrasser + dusj/toalett. Jeg har reservert 2 stk, men om det trengs kunne vi bare ringe å få en til. Gjør nok det om alle kommer.
Tar en oppsummering i morgen kveld og ser hvor mange vi faktisk blir.
Foreløpig liste:
Tommas
Tommas' kompis
Ojda
Ashland?
ZnirlN (fredag til lørdag)
Bjerknez (H2O forbehold)
Cutless (muligenskanskje)
Freddy123 (dekkforbehold?)
Tut & kjør
Det holder jeg med deg i. Ikke noe mer syting fra Bjerknez nå før i siste litenTommas skrev:Ashland, vi sees.
Været har jo snudd 2 ganger på 48 timer nå, så foreslår vi ser an i morgen kveld hva slags rute vi velger nedover.
Får jeg gi deg et tips..?freddy123 skrev:må melde pass denne gangen så du kan bare stryke meg fra listatør ikke å dra på langtur sånn dekket ser ut nå da jeg ikke aner hvor fort det slites mot slutten, jeg har vell omtrent 2mm dekk igjen på midten. men bra intiativ tommas og jeg hadde stilt opp dersom jeg ikke hadde så dårlig dekk
![]()
så får jeg heller bestille noen nye fra dekkonline og satse på dem kommer fort :-)
så får dere ha en fin tur husk kamera og bilder og referat
RuneMC skrev:Drit nå i turen...ojda skrev:Sitter midt utti Bjerknezland med en Versys 650, kunne jo starta turen nå viDu må jo skrive hvordan Versys 650'n er sammenlignet med Explorer'n? (regner med det er nyeste versjon av Versys du låner?)
Toven skrev:Kan ikke skjønne dere liker 41, har de asfaltert den etter jeg kjørte der sist![]()
![]()
![]()
9'ern nedover te Evje er helt fantastisk, natur messig
Haha... jeg tror jaggu meg du har glemt hvilket råskinn av en sykkel du kjører Tommas!Tommas skrev:Toven skrev:Kan ikke skjønne dere liker 41, har de asfaltert den etter jeg kjørte der sist![]()
![]()
![]()
9'ern nedover te Evje er helt fantastisk, natur messig
Skal man henge på Street Triple, så merker man knapt dumper eller dårlig asfalt!
Men lenge siden jeg kjørte 9, så da gjør vi kanskje det da
Husk MCsiden banneret!Bjerknez skrev:Joda... vi tar det litt på sparket. jeg blir nok med seru. kan jo ikek la denne sjansen gå fra meg, hehe.