A9 Bike Shine fra xlmoto.no - Anbefales ikke
Re: A9 Bike Shine fra xlmoto.no - Anbefales ikke
Har kjøpt inn Putoline drytec og Putoline tech chain for testing. Kjedet er sprayet inn med drytec nå så melder jeg om resultatet etter neste tur. Førsteinntrykk 1 time etter påføring - den virker å være tykkere enn A9.
Byr på et bilde.Rune75 skrev: 31 jul 2020, 19:11 Har kjøpt inn Putoline drytec og Putoline tech chain for testing. Kjedet er sprayet inn med drytec nå så melder jeg om resultatet etter neste tur. Førsteinntrykk 1 time etter påføring - den virker å være tykkere enn A9.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Rune75 skrev: 02 aug 2020, 20:14Byr på et bilde.Rune75 skrev: 31 jul 2020, 19:11 Har kjøpt inn Putoline drytec og Putoline tech chain for testing. Kjedet er sprayet inn med drytec nå så melder jeg om resultatet etter neste tur. Førsteinntrykk 1 time etter påføring - den virker å være tykkere enn A9.
20200802_200954.jpg
Da har jeg gjort unna ca 25 mil med Putoline drytec og kan bekrefte mekkern sitt utsagn - denne er grisefri.
Bare støv på felgen.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Da har det blitt ca 30 mil med Putoline tech chain. Serdeles lite gris. Ser litt rart ut med hvitt kjede.