Panigale er ikke en komfortabel gatesykkel, men er kanskje den fineste (min mening)
Når det gjelder banekjøring blir korta stokka om igjen, men det er vel ikke noe tema her

MH434 skrev:Hvis en skal prøve å svare objektivt, så er nok s1000rr/HP4 den beste RR'n til gatebruk, sammen med forrige gen R1 og cbr 1000 rr.
Panigale er ikke en komfortabel gatesykkel, men er kanskje den fineste (min mening)
Når det gjelder banekjøring blir korta stokka om igjen, men det er vel ikke noe tema her![]()
Hei,thewiz skrev:MH434 skrev:Hvis en skal prøve å svare objektivt, så er nok s1000rr/HP4 den beste RR'n til gatebruk, sammen med forrige gen R1 og cbr 1000 rr.
Når det gjelder banekjøring blir korta stokka om igjen, men det er vel ikke noe tema her![]()
Helt urelatert til tråden, men kjører du ofte i klasse 4 på rudskogen på torsdager? Mener jeg har sett en Grønn kawa zx10r der i klasse 4.
Hehe ok. Trodde kanskje det var deg siden du har lik sykkel. Det er vel hver torsdag på Rudskogen med Senior MC, er ikke det ganske ofte? Du mener man får kjørt mer RR trening enn 1 gang i uka hvis man har RR sykkel? Hvor ofte da f.eks? Har lyst å ordne en banesykkel selv etterhvert, greit med litt info rundt det.MH434 skrev: Hei,
Det er ikke meg som kjører den, men veit hvem det er
Jeg savner kjøringa på rudskogen, hadde planer om å kjøpe en ny RR uten avgifter, og bygge banesykkel av den, men har blitt satt litt på vent.
Problemet med gatesykkelen var at det er begrenset med dager for gatesykler. Fritida mi er nokså begrenset, så med banesykkel åpner det for flere muligheter...
Det skal ikke så mye til å finne en sykkel som drar bedre enn GSX650F'en så jeg tror deg dervim skrev:som allerede har gitt en helt annen kjøreglede enn GSX650FAén jeg nå har solgt.
Også er det lettere å modulere krafta. En 1000 kan fort bli litt væææl mye når man kjører de hardt.Bjerknez skrev:Det skal ikke så mye til å finne en sykkel som drar bedre enn GSX650F'en så jeg tror deg dervim skrev:som allerede har gitt en helt annen kjøreglede enn GSX650FAén jeg nå har solgt.![]()
Gratulerer med ny sykkelJeg synes GSXR 750 virker som en veldig "fornuftig" sykkel i mellomsegmentet. Man har liksom (i følge papiret) det lille ekstra i forhold til syklene i 600c klassen samtidig som man sparer pengene (samt forsikring) på og kjøpe seg en storebroren.
Det kan jeg skrive under påZZR-Erling skrev:Også er det lettere å modulere krafta. En 1000 kan fort bli litt væææl mye når man kjører de hardt.Bjerknez skrev:Det skal ikke så mye til å finne en sykkel som drar bedre enn GSX650F'en så jeg tror deg dervim skrev:som allerede har gitt en helt annen kjøreglede enn GSX650FAén jeg nå har solgt.![]()
Gratulerer med ny sykkelJeg synes GSXR 750 virker som en veldig "fornuftig" sykkel i mellomsegmentet. Man har liksom (i følge papiret) det lille ekstra i forhold til syklene i 600c klassen samtidig som man sparer pengene (samt forsikring) på og kjøpe seg en storebroren.