Fsva skrev:Takk for turen Bjerknez, artig å høre hva du syntes om Striplen min.
Lyden fra Arrow-putta di var grom
Det ble tilsaman 450km kjøring, middag hos familie i Halden og en kjapp båttur ut til hytta på Hvaler ;D
Satser på at det blir flere turer i sommer ja :)
Jeg glemte jo helt å ta bilder, enda jeg hadde med kamera

Jeg glemte å si at selv om jeg har justerbare pegs på sykkelen (kostet 6.500 ekstra) så fikk jeg så og si nøyaktig den samme sittestillingen på din sykkel som ikke har disse. Så der kunne jeg spart noen kroner for å si det sånn. Alt i alt så kjøper man vel R-utgaven fordi den er mer ettertraktet og at den har ABS... For det har vel ikke din?
Bortsett fra det så ser jeg ingen grunn til å kjøpe R utgaven av Triple, selv om jeg kommer til å gjøre det selv hvis det blir en Triple igjen. Jeg liker å ha muligheten til å justere dempere og min skal justeres noe strammere bak. Ikke akkurat nødvendig, men har man muligheten så er dte jo greit å få det perfekt.
Litt snodig var det jo at gasshendelen hadde så kort vandring (grunnet plomberingen) og jeg merket som sagt en ganske bra forskjell. Den dro like godt som min rundt 5-7.000rpm men under 5 følte jeg det ikke var dte samme og det føltes som om effekten dabbet av fra 7.000rpm, selv om jeg ikke dro den over det. Men den gikk så absolutt ikke dårlig
Som jeg har nevnt tidligere så vil nok alle sykler dra bra for en førstegangskjøper som ikke er vant til å kjøre motorsykkel. Det viktigste er at man faktisk liker den sykkelen man har. Men begynner man å bli varm i trøya og prøvekjører andres sykler så er man fucked
Jeg misunner deg dog tanken med klarlakk på da denne kan rubbes etc. Fargen likte jeg faktisk og jeg vil råde deg til å kjøpe en "skjerm" til å ha over bakhjulet. Det ser bedre ut, koster sikkert ikke all verden, er lett og montere og hindrer skitt å komme til de vanskelige stedene