To lus møttes, brr, jeg fryser sier den ene.
Hvorfor det?.
Jo jeg har sittet i barten på en motorsyklist, og det var kaldt.
Vet du hva du skal gjøre, finn deg en dame og så kryper du nedover på framsiden og et stykke ned der finner du et godt og varmt rede. Der skal du slå deg ned.
To dager etter møttes de to lusene igjen. Brr, jeg fryser sier den første om igjen.
Jamen fulgte du ikke rådet mitt sier den andre?.
Joda svarer den første, jeg fant en dame og fant fram til det lune redet, og der var det godt og varmt. Men trur du ikke det, plutselig satt jeg i barten på den fordømte motorsyklisten igjen.
Hva har DU fått i hjelmen?
Re: Hva har DU fått i hjelmen?
Sist redigert av Gammelgutt den 06 jan 2010, 22:47, redigert 1 gang totalt.
Den soga fra Gammelgutt var verd en innmeldig fra en ny bruker......
Kjørte med åpen hjelm - med briller - og fikk (antakeligvis) en veps midt mellom øya - ikke sikkert det var en veps forresten, liket var vanskelig å identifisere, men det smalt og splashet godt.

Kjørte med åpen hjelm - med briller - og fikk (antakeligvis) en veps midt mellom øya - ikke sikkert det var en veps forresten, liket var vanskelig å identifisere, men det smalt og splashet godt.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Duville skrev:Den soga fra Gammelgutt var verd en innmeldig fra en ny bruker......![]()

Jo'a...
Ellers... velkommen til Forumet, Duville

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- hansraymond
- Motorsykkelen din: 88-HD Sportster, -83 Honda cb1100F,66-BSA, 87 Honda Supermagna, 93 Suzuki GS500e
- Kontakt:
- hansraymond
- Motorsykkelen din: 88-HD Sportster, -83 Honda cb1100F,66-BSA, 87 Honda Supermagna, 93 Suzuki GS500e
- Kontakt:
Fikk da i det minste dekket proteinbehovet!!Globe skrev:"Riders Menu - FastFood"

Hans Raymond
Live to Ride Ride to Live!

Live to Ride Ride to Live!