En ekte biker kjører når han har lyst. Altså ikke i regnværKawagutten skrev:Du er altså ingen BIKER enda hehehe som kjører uansett hvis du har lyst og ikke bare når det er meldt bra vær hehe

En ekte biker kjører når han har lyst. Altså ikke i regnværKawagutten skrev:Du er altså ingen BIKER enda hehehe som kjører uansett hvis du har lyst og ikke bare når det er meldt bra vær hehe
Hehehe du har skjønt barelitt altså BMW er dugende til noe men ikke alt hehehe litt kjør når du har lyst heheBjerknez skrev:En ekte biker kjører når han har lyst. Altså ikke i regnværKawagutten skrev:Du er altså ingen BIKER enda hehehe som kjører uansett hvis du har lyst og ikke bare når det er meldt bra vær hehe
Stemmer det, med unntak av S1000R først i følgetcevillan skrev:Dere jeg møtte like over grensen da, rundt Rörviken? Det så ut som en S1000R først i følget, og en MT07 bakerst
https://connect.garmin.com/modern/activ ... lang=norsk (usikker på om denne Garmin-linken funker)
Fargekoden på Hyper'n er Dark Stealth, så sikkert derforBjerknez skrev:... Dog er jeg langt over middels tilfreds med at du bet deg merke i S1000R'en først. Kanskje underbevistheten din som snakket, slik at du bare anntok at S1000R'en lå i tet?![]()
Problem løstCutless skrev:Fargekoden på Hyper'n er Dark Stealth, så sikkert derforBjerknez skrev:... Dog er jeg langt over middels tilfreds med at du bet deg merke i S1000R'en først. Kanskje underbevistheten din som snakket, slik at du bare anntok at S1000R'en lå i tet?![]()
![]()