I dag har jeg vært en tur på harrytur til Strømstad, og etter å ha hørt med kassadama på systembolaget om det var noen mc forretninger i området så havnet jeg her:
http://www.stromstadmc.se/.
Tenkte i utgangspuktet på å kanskje få kjøpt meg et batteri siden mitt har sluttet å ta til seg strøm

, og noen varme handsker.. Fikk sjokk når jeg fikk prisen på batteriet fra han 2001,- SEK....
](./images/smilies/grrr.gif)
Pga. bra kurs, så blir det ca. 1650,- NOK, noe som jeg likevel syntes var vel drøyt... Har sett litt på nettet, og det kan se ut som om det er dette det faktisk koster for originalt batteri til min sykkel...
Er nødt til å prøve å finne et alternativt til originalt batteri.. Forslag tas imot med takk... :[-o<
BATTERI 12 VOLT 11 AH MÅL :151L X 70B X 130H POL\LUFT : + VENSTRE-
Men... Var veldig hyggelig betjening der. Snakket litt sykkel med en kar som het Patrik, og hørte litt ang. skifte av dekk og service så snart sesongen startet. Jeg skulle bare ringe med dimensjon på dekk, så skulle jeg få pris, og evt. time. Blir spennende å høre hvor mye de tar for dette kontra i Norge
Ble forresten solgt en Triumph Bonneville når jeg var der... Hun hadde visst kjøpt den når de så at jeg lusket rundt og siklet fælt på sykkelen.. Kom med solgt skiltet rett før jeg skulle spørre om å prøvesitte...
Fikk dog prøvesittet en Triumph Rocket, og det ga gode følelser.. Litt skremmende hadde det nok vært første turen med et sånt monster, men måååå prøves en vakker dag.. Prisen i Sverige... 154.900,- SEK !!!! 2008 mod. "Varför måste vi bo i fucking, jävla [sensurert]-Norge?" Sitat kun ment for mc-priser... Er stort sett fornøyd sånn ellers... Stort sett...
Ellers, så ble hansker og skinnjakke kjøpt inn på Hanssons Skinn & MC-Kläder AB på Nordby kjøpesenter. Masse tilbud og stort utvalg. Vel verdt en tur..
Jakken var ikke en ren mc jakke. Kommer til å bruke den som en vanlig jakke og på småturer med sykkelen..
Alt i alt en fin dag i dag...