Det der blir bra AJ. Ryddig plass det.

Det går bra her.Og... eh... det går bra, eller?
Å joda! Det tror jeg helt sikkertSolo-rider skrev: 21 feb 2022, 22:05Det går bra her.Og... eh... det går bra, eller?
Men det spørs om de har Fish and Chips i Bø...![]()
Så lenge det ikke er meldt konstant regn den helgen, så er jeg med.AJ skrev: 21 feb 2022, 19:35Det høres veldig hyggelig utAndréHåland skrev: 21 feb 2022, 19:32 Jeg og fruen er uansett klar for vårt første forumtreff uansett hvor vi havner….bare det ikke blir Nedre Strand Camping![]()
!
Jeg tror og håper det går mot at vi satser på Bø Camping.
Denne plassen virker å være ryddig, fin og oppdatert på alle måter.
Og ikke minst med flere forskjellige overnattingsalternativer til vettuge priser.
Bestillte en 4-sengs jeg nå nettopp.... via booking.com...Tore L skrev: 21 feb 2022, 22:39 Da har jeg bestilt 6-SENGS HYTTE på Bø camping, var ikke flere ledig 4 sengs.
Om ikke så har dem sikkert fisk og chips på supern?Solo-rider skrev: 21 feb 2022, 22:05Det går bra her.Og... eh... det går bra, eller?
Ikke fått noe svar enda, mulig jeg inntok en "Putin" posisjon og skjøt litt fra hofta i formuleringen, men hva skal man si da nå prisen fra bookingen nesten går opp 100%.AJ skrev: 21 feb 2022, 19:16 Jeg venter på Nedre Strands svar på mailen til Audi Mannen før jeg evt. foreslår at vi skroter denne campingen som treffplass i år.
Men det kan vel hende de ikke tar seg bryet med å svare...?
Ellers får man vel si at beliggenhet i seg selv ikke alltid bør overvurdres i egne øyne. Det er nok aldri det lureste å prise seg helt ut nettopp av den grunn. Noe Nedre Strand ser ut til å "spekulere" i, virker det som...
Ingen av oss som booket på Nedre Strand har betalt, vil jeg tro? Betalingsfristen var 28. februar, om jeg ikke husker feil.Bjerknez skrev: 22 feb 2022, 07:06 Jeg er litt dritt lei slike steder som dette. Om ikke dem gjør dette bevist for å lure folk (noe jeg ikke tror dem gjør i dette tillfellet) så handler det rett og slett om uvitenhet og dumhet eller elendig opplæring og eller et samarbeid med booking.com som ikke fungerer etc.
I slike tillfeller pleier jeg å ta en telefon og jeg krever og få snakke med daglig leder for campingen.
I opplagte tillfeller som dette bør dette være en veldig enkel sak. Man kan ikke bare nesten doble beløpet uten at kunde får en sjanse nummer to til å trekke seg. Dette er det jeg kaller svindel og hadde alt gått i stå, så hadde jeg garantert politianmeldt dem, samt krevd pengene tilbake fra kredittkortselskapet.
For du betalte med kredittkort ikke sant?
Det er jo noe man lager selv....... ikke noe hokus pokus å lage en god røre til fisken og chips skal være laget av potet..... ikke "ferdig chips" eller pommes frites som det så fint heter på bokmål.Solo-rider skrev: 21 feb 2022, 22:05Det går bra her.Og... eh... det går bra, eller?
Samme e-post fikk jeg også i dag. Men svaret mitt er NEI, takk.AJ skrev: 22 feb 2022, 08:56 Fikk mailsvar fra Nedre Strand nå nettopp. Hyggelig mail, forsåvidt.
Men endrer ingenting for min del.
Her er mailen jeg fikk:
"Ser dere har avbestilt pga forhåndsinnbetaling og pris, siden det er min sønn Nick som nå er "sjef" der og jeg som sendte ut pris uten å snakke med han kan dere få det til 3600.- pr hytte. og kr 1200 i vaskedepositum (det er støvsuger og vakeutstyr ved alle hyttene så det er også veldig enkelt å vaske selv ved avreise hvis noen ønsker det)
Håper dere kan vurderer tilbudet på nytt da vi vet at dere vil få et supert opphold ved oss
Ønsker deg uansett en fin fin dag!
Mvh
Hans Kristiansen"
Alle som har sikret seg overnatting har vel booket seg inn på Bø CampingBjerknez skrev: 22 feb 2022, 11:28 Jeg har nå uansett booket på Bø. Så hvis dere andre finner ett annet sted, så får jeg heller komme på besøk tenker jeg.![]()
Utmerket turforslag!ErikW skrev: 22 feb 2022, 14:11 Om noen ønsker å besøke Z-Museum i Treungen
Lørdagstur forslag.
https://www.google.no/maps/dir/B%C3%B8+ ... 445366!3e0
Det var eneste som har bekymret meg.AJ skrev: 22 feb 2022, 15:27 Fikk nettopp nå en bekreftelsesmail fra Bø Camping på overnattingsbookingen, hvor de for ordens skyld gjorde oppmerksom på at Sommarland i Bø (rett ved campingen, formoder jeg...?) er stengt den helga vi er på campingen.
Veldig god nyhet, slik jeg ser det!
Så da får vi det nok rolig og fint på campingen, regner jeg med.