Hvis du lurer på hvor du står så er det bare å følge fingern til AJ

Hæ?Gammelgutt skrev:Alzheimer light?.
Møtte du ikke fler på treffet?.Dexter skrev:Hæ?Gammelgutt skrev:Alzheimer light?.
Snakket med deg også vel, regner jeg med?Gammelgutt skrev:Møtte du ikke fler på treffet?.Dexter skrev:Hæ?Gammelgutt skrev:Alzheimer light?.
Tja, er enda litt forvirra, men traff altså Gammelgutt også på Norgestreffet, og til alle som ikke er nevnt så er dere ikke glemt!Duville skrev:Nå er det en som er fornærmet Dex - d må rydde opp i dette snarest
Nå blir jeg faktisk svar skyldig... Her er bare ett kjøpesenter og det er Stor Torget. Her VAR torshov bilrekvisita, men de er erstattet av Clas Ohlson. Vet ikke om andre der som selger Castrol. Men det er jo flere sjapper som likevel kan ha slikt i Kongsberg... Jeg kjenner dessverre ikke til hvem... Kawaspesialisten i Porsgrunn pusher visstnok CastrolPollti skrev:Dexter, hva heter den sjappa i Kongsberg som selger Castrol ? Ligger i et varehus. Jeg tror du har vært der og smørt opp hjernebarken så ingenting fester seg.
Dexter skrev:(Beklager Globe, jeg glemte å ta bilder)
For de med Facebook, så er badenymfene på Berger her: http://www.facebook.com/home.php?#!/gro ... ref=search" onclick="window.open(this.href);return false; men krever innmeldingDexter skrev:
Med kommunikasjon er det jo enkelt å gjøre enkelte korrigeringer underveis, noe vi også gjorde. Da vi kom til Sande tok vi en Urge-extreme på YX-stasjonen før vi kjørte litt ut mot Berger for å skue på badenymfene![]()
Tror nok vi snart ha enda en MC-entusiast på veiene!
Dette var NESTEN god nok grunn til å melde seg inn i Fjæsboka... Men gjorde jeg det? Njet..rogg skrev:For de med Facebook, så er badenymfene på Berger her: http://www.facebook.com/home.php?#!/gro ... ref=search" onclick="window.open(this.href);return false; men krever innmeldingDexter skrev:
Med kommunikasjon er det jo enkelt å gjøre enkelte korrigeringer underveis, noe vi også gjorde. Da vi kom til Sande tok vi en Urge-extreme på YX-stasjonen før vi kjørte litt ut mot Berger for å skue på badenymfene![]()
Tror nok vi snart ha enda en MC-entusiast på veiene!
Yes sør!Pollti skrev:Du koser deg vel med siste nummeret av Alle Ville Menn du og ?
eg slengte avgårde en SMS til 2000touring og KentR (beklager merce, glemte deg i farta). KentR svarte og vi klarte å møtes på Shell Skollenborg