Prøvde å bruke det som trådstarter hadde lagt ut. Byttet nylig

Dette var ikke lett.... har fulgt instruksjonen, men finner ikke meg selv på kartet etterpå.... Hva gjør jeg galt ???Plumber skrev:Da er jeg også på kartet....
Er mange som passerer meg på onsdager på vei til Tyrigrava.. Bare si i fra, så slår vi følge
HeiPlumber skrev:Dette var ikke lett.... har fulgt instruksjonen, men finner ikke meg selv på kartet etterpå.... Hva gjør jeg galt ???Plumber skrev:Da er jeg også på kartet....
Er mange som passerer meg på onsdager på vei til Tyrigrava.. Bare si i fra, så slår vi følge
Når jeg scrolla nedover listen så ser jeg at jeg hadde lagt meg til 4 ganger... men kan ikke slette noen av de?AJ skrev:Har gitt beskjed til gutta i mod.teamet som har peiling på kartet og bedt dem se på hva som er (gått...) gæernt...
Der var det fikset, nå er det bare en registrering på megGlobe skrev:...hmm..skal få fikset på dette. Det er noen som "kommer borti" andre registreringer......
mekkern skrev:Er masse feil på kartet..dalen camping er i danmark,Vulcan(halden) er i vannet i danmark..osv-osv...
Dessuten kan Klubbhuset i kobbervikdalen/drammen til MC-tc/buddy fjærnes da det er historie...