Det matematiske utrykket skulle vel bli: 10^3 = 1.000

Jepp, koden kom i dagen i går kveld bare etter noen få forsøk og koden var lik på begge så nå er det bare fryd og gammen!Globe skrev:Det stemmer det![]()
Det matematiske utrykket skulle vel bli: 10^3 = 1.000
Dexter...har du løst koden??...funker lokka på sideveskene nå??
Neida. Den er nok byttet, men han har heldigvis ikke gått så langt opp, men det var høyere enn 123Gizmodude skrev:Den var vel aldri 123 ?
Eller Randsfjorden (Gardenpartyet)rogg skrev:Kommer du på Trollrally og viser den fram...?
Jeg er i Tyrkia og er ikke hjemme igjen før søndag. Da er nok Trollrally ute av bilde. Randsfjorden har jeg tenkt å komme meg til, men akkurat nå ser det ut som at jeg ikke klarer å komme før lørdags ettermiddag...cbrdama skrev:Eller Randsfjorden (Gardenpartyet)rogg skrev:Kommer du på Trollrally og viser den fram...?
Siste nytt er at jeg ikke kommer til treffet... Etter all reising og bortetid har jeg besluttet å prioritere konemor foran treffet... Skulle jeg kommet lørdagskveld så hadde jeg verken fått med meg fellestur eller fredags-grillen.cbrdama skrev:Lørdags ettermiddag er bedre enn ingenting Dexter :=D>
Høres ut som en riktig og klok prioritering selv om vi svært gjerne skulle hatt deg med på treffe! :-)Dexter skrev:Siste nytt er at jeg ikke kommer til treffet... Etter all reising og bortetid har jeg besluttet å prioritere konemor foran treffet... Skulle jeg kommet lørdagskveld så hadde jeg verken fått med meg fellestur eller fredags-grillen.cbrdama skrev:Lørdags ettermiddag er bedre enn ingenting Dexter :=D>
Det må nok heller bli en annen gang
Regner med at jeg blir hjemme,reiser jeg noen steds blir det i tilfelle Ryk & Reis,men dere kommer vel muligens innom der på fellesturen ? :=D>AJ skrev:Høres ut som en riktig og klok prioritering selv om vi svært gjerne skulle hatt deg med på treffe! :-)Dexter skrev:Siste nytt er at jeg ikke kommer til treffet... Etter all reising og bortetid har jeg besluttet å prioritere konemor foran treffet... Skulle jeg kommet lørdagskveld så hadde jeg verken fått med meg fellestur eller fredags-grillen.cbrdama skrev:Lørdags ettermiddag er bedre enn ingenting Dexter :=D>
Det må nok heller bli en annen gang
Men jeg er ganske sikker på at det vil by se anledninger til flere turer hvor flere av oss kan møtes i løpet av september![]()
Og da blir kanskje også Nasseline med![]()
Det hadde vært hyggelig!
Ja jøsses, masse av muligheter.. Vindfjelltunet, Smia MC, Høsttreffet i Kristinehamn 17. - 19. sep, Rusktreffet i Eskilstuna 8. - 10. okt.AJ skrev:Dexter skrev:cbrdama skrev: Men jeg er ganske sikker på at det vil by se anledninger til flere turer hvor flere av oss kan møtes i løpet av september![]()
Og da blir kanskje også Nasseline med![]()
Det hadde vært hyggelig!