Og kaffe skal det ihvertfall ikke stå på, blir dere mange så har jeg en 10 liters svartkjel å henge over et bål

ArcticTiger skrev:Skrev et innlegg om det i road-trip tråden for en stund siden. Står ved lag
Ja det gjør det, med en god kuling fra sør så kjenne æ også kaffelukta.Globe skrev:Hmmm...her lukter det et lite forumtreff...nordaførr!!
merkelig...Snikkeren skrev:Merkelig nok sa hun ja uten å tenke seg om.![]()
Jeg har gjort det enkelt...Snikkeren skrev:Så da er jakten på matchvekt i gang. Kanskje jeg til og med slipper å kjøpe nytt kjøreutstyr?
Ei kjerring antydet overfor sin mann at hun ville ha noe som gikk fra 0-100 på 1,5 sek. påOnsløv skrev:Jeg har gjort det enkelt...Snikkeren skrev:Så da er jakten på matchvekt i gang. Kanskje jeg til og med slipper å kjøpe nytt kjøreutstyr?
Jeg flyttet heller matchvekten.
Stilig hjelm!Snikkeren skrev: Men vi gikk ikke tomhendt derfra. Hun fant en knalltøff hjelm hun likte.![]()
En Shark S900, med integrert solvisir.
![]()
Tut og kjør, SnikkerenSnikkeren skrev:Sitter og vurderer om jeg skal kjøre til skolen i morgen. Det blir ca 11 mil totalt tur retur.
Ser det er meldt ganske kjølig når jeg må kjøre hjemmefra, og mulighet for regn. Hjem igjen bør jo gå fint. Da er det litt varmere og (forhåpentligvis) oppholdsvær.
Hva sier dere?