Ønskes kjøpt - CB500 eller noe i den duren

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Re: Ønskes kjøpt - CB500 eller noe i den duren

Legg inn av ArcticTiger »

:vs Hei Tullestein, ser du er tilbake på forume :thumleft :thumleft
Her inne tuller vi som aldri før, hvordan er det med deg :-k ? Nå må vi få høre hvordan sommern har forløpt :D !

Brukeravatar
tullestein
Motorsykkelen din: Suzuki Bandit 600 - 2000

Legg inn av tullestein »

Hehe kjekt å se at dere følger med :thumleft . Trodde ikke noen hadde merket jeg var borte.

Når det gjelder sommeren så har ikke det vært noen stor mc opplevelse. Det ble aldri noe kjøp. Tida gikk og jeg ble mer og mer lei av søket etter mc, så jeg la det fra meg for i år. Derfor ble det mindre engasjement her inne også. Selvfølgelig skal jeg ha meg en mc, forhåpentligvis til neste sesongstart (HA! den har dere hørt før :redface ). Men tror ikke det blir så vanskelig da, for jeg har bestemt meg for å være en del mindre kritisk til valg av sykkel.

Og hvordan står det til med deg? Hatt en bra sesong håper jeg :D ?

2000 Suzuki GSF600 Bandit
(X) 1986 Suzuki ZR50SK

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Kjenner ei som skal selge en Kawa 500, samma typen som ArcticTiger har... (er Kawa han har, om jeg ikke husker helt feil... :8-[ Eller er det en Honda 500
... :-k ). En 1995 modell som har gått bare litt over 20K.
Burde være et godt kjøp :thumleft

Kan formidle tlf.nr. om ønskelig :-)

Ellers ønsker også jeg deg tilbake her på MCsiden.no :thumleft

ArcticTiger

Joa, jeg har det brukbart :D , og det ble mye mc-kjøring på meg i sommer. Ikke noen årntlie langturer(jaja, Ålandsturen var det litt lengde på), men kjøring jevnt og trutt, du får sjekke ut loggen min. Jeg har virkelig kost meg med mc-kjøringen :thumleft Og gleder meg allerede til sommern og nye turer!
Du får bruke vintern og våren intenst på finn, du er jo en erfaren spotter nå! Så skal du se det dukker opp en sykkel før du veit ordet av det! Og som du vet, vi på forume sitter klare for å "hjelpe" deg med dine valg :knegg

Lauri
Motorsykkelen din: To Yama, to Kawa, Ural, Flakmop, Aprilia

Legg inn av Lauri »

Det får'n si .... en vil kjøpe, men vet ikke helt hva - og andre pøser på med tips og rips.

Skal man komme i mål med sykkelkjøp (som alle andre store begivenheter i livet) så må man ta en sjefsavgjørelse basert på tilgjengelig informasjon nuhh - og ikke tillegge alle eventualiteter. Hvis det er slik at mc-valget skal basere seg på utseende av en hekk ... hmm ... da tror jeg man har gravd seg så langt ned at fjellene omkring roper: Rykk tilbake til start, førr' dettane herrane blir itt'no ta'.

Og det er med sykler som med kjæ ... det går seg til etterhevrt som milene ruller på - og med interresse for fikling og stell så skal selv den træææægeste fjordingen se at det blir varig kjærlighet.

Hmm - kanskje jeg skulle droppe Zephyr' kjøpet og slå til på Arctic sin 500. For det var vel kr 15k der i garasjen i disse juletider?
Jeg visste det var smørenippel på bremsecalipperet!

ArcticTiger

@Lauri: Njaa :-k , neei, trukke det håller neii :scratch , blir nok litt snævvt deet :[-( .
Jeg kjørte jo noen tusen km med CB500 i sommer, og ble faktisk positivt overrasket over den lille rakkeren :thumleft
Den går kjempefint, og er jo villig som bare det (øøh....) når jeg piskern mot rødstreka :8-[ . Hendig, lettkjørt og kjapp å slenge rundt på småveiene :D .
Men beinplassen er dårlig for meg på 1.96, så jeg har sett litt på at hvis jeg flytta tilbake fothvilerne, skifta styre og fikk tak i en monosal som var noen få cm høyere, så, jaa, kanskje det kunne blitt noe. Litt cafe-stuk. Den runda akkurat 19.000 km på tellern nå i høst, så det er ennå litt igjen å slite på. Vi får se...
Harn i Mekka nå, ålljeskift, nye simmerringer i gaffern og nytt bakdekk står for tur.
BTW, hvis du er rækanes forbi på disse trakter, så er allti kaffen :mk klar i Mekka veit du :thumleft

Svar