Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Crinos »

Duville skrev:må bare - tenk hvis du hadde satt inn nytt batteri med en gang :mk :-)å :-)å :-)å
Hehehe.... Ja. Det hadde nok hjulpet litt.. Men Solenoiden var fremdeles kaputt da.
Men skal innrømme at det har blitt en del skriverier pga litt feilsøking enn kunne vert foruten ja... :redface

Men har problemer med å finne batteri som passer og er kraftige nok, og... som ikke koster skjorta...
Men må nok bite i det sure eplet og bestille meg nytt...
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Pollti »

Kjøpte et Biltema batteri i vår, 1A mindre enn orginalt, det klikket bare i startreleet. Lading gjorde ikke situvasjonen bedre. Så gikk ferden til Kvikk Batteriservice og der kjøpte jeg åpent blybatteri og Hondaen dro igang som om den aldri hadde gjort annet enn å være lettstartet. Det er nesten så jeg begynner å tro på alle fordommer jeg hører om Biltema batterier ?

Brukeravatar
Sprint
Innlegg: 566
Registrert: 10 sep 2010, 16:23
Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
Bosted: Karmøy

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Sprint »

OBS! Jeg har kjøpt batteri fra Biltema,men det funker som bare rakkeren det. :[-o< Kan jo bli spennede å se hvor
lenge det holder :scratch
For livets glade gutter går solen aldri ned.

Brukeravatar
NickNei
Innlegg: 339
Registrert: 20 feb 2009, 21:09
Motorsykkelen din: TS250 XL600V ZZR1400

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av NickNei »

Det er rart, har hatt BT-batteri i flere sykler, aldri noe tull. Billig, bra og holdt lenge. Men kjøp nå et som har den styrken dere skal ha..

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Pollti »

Biltema fungerer bra i Eskroten, men det er blybatteri. BT batteriet jeg prøvde på Hondaen var GEL. Skjønner ikke hvorfor den ikke ville starte for det var akkurat makent GEL batteri fra før av ?

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Crinos »

Jeg endte opp med et Odyssey RC545MJ batteri jeg fikk knakende god pris på i fra CBP i Skien. Hadde det inne på lager og gode greier også! :thumleft

BT batteriet jeg testet var også GEL. Men den har tydelig for lite start amper i forhold til hva sykkelen min liker..
På tidligere sykler der jeg bare har hatt kick, har BT batterien vert helt ypperlige.


1 mars i år bestilte jeg nye hendler til sykkelen. Dvs. Kun på høyre side
Bilde
Etter at leverandøren (til min leverandør) har flyttet på datoene 4 ganger til nå på når de får det inn på sitt lager...
Siste nå er 16 Juni, har jeg bestmet at jeg ikke har lyst på Joker Machines JX lengre... Dessverre, for de er steike tøffe.. Men det kan ikke være slik at nn må vente i et quart år før man får noe...
CBP som jeg bestiller via er kjempe kule på området og selv om en av to deler har kommet, kan jeg, om jeg ønkser returnere den delen jeg allerede har fått. (Throttle huset som matcher bremsa)...

Så da var jeg på jakt etter nytt igjen... Kanskje jeg bare kjøper noen stygge holker nå, så kan jeg heller se på sikt, spare meg opp til noen nice noe... Får se hva morgen dagen bringer! :prop:
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
KrankenWagen
Innlegg: 135
Registrert: 26 apr 2012, 12:21
Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000R, Z1000J, ZX7R

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av KrankenWagen »

LordShaft skrev:Biltema batteri har ikke kraftig nok coldcrank til å sveive igang HD og V-twin sykler! De ligger på ca 40!

Gode batteri har coldcrank på 240 eller høyere:-)
Hvilket Biltema batteri er dette, og hvor har du det fra?

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Crinos »

For ordens skyld... I går kom Odyssey PC545MJ batteriet, og det viste 12.62V over polene. I følge instruksjonen stod det at om det viste mer enn 12.61V var det bare å montere og starte opp..

Jeg monterte, og jaggu startet den nærmest umiddelbart.. (litt sur etter å ha blitt sirkulert på uten å få start, sikkert tilgrodde plugger og slikt). Bestilte forøvrig med meg ekstra plugger type "platinum".. Vet ikke om det har så mye for seg, men mange i Harley miljøet sier at disse gir en bedre gnist, og med det en bedre forbrenning.
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

mekkern
Innlegg: 7935
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Bosted: Tranby

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av mekkern »

Cluet er å sjekke batteriet med last..
problemet er hvis gel/lukket/smf batteriet har stått veldig lenge på lager, for alle batterier har selvutlading-står det for lenge uten å etterlades så går det dritt-og det er nok ingen rutiner for etterlading i annet enn spesialsjapper.
tørrladede batterier som må fylles før bruk er en helt annen sak-disse kan stå i årevis.

Har kjøpt drittbatterier fra sønnak og (yusae-eller hva det heter)også-varta hadde et batteri som kokte seg ihjæl på benken hjemme,akkurat som clubsoda, uten noe tilkoblet.. :knegg

så jeg har lært meg å sjekke volt og belastning før jeg kjøper batteri, uansett leverandør.(aa-aaa-c og d +knappeceller på nett unntatt)
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
KrankenWagen
Innlegg: 135
Registrert: 26 apr 2012, 12:21
Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000R, Z1000J, ZX7R

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av KrankenWagen »

Bra sykkelen går! :P :p
LordShaft skrev:Biltema batteri har ikke kraftig nok coldcrank til å sveive igang HD og V-twin sykler! De ligger på ca 40!
Bare for å oppklare dette med hva som hevdes her, med at alle Biltema batterier har CCA på 40...
Det er jo selvfølgelig vås fra ende til annen, dette varierer selvfølgelig med hvor stor batteriet er i Ah, og batteriteknologi.
Ville vært synd om dette ble noe som folk faktisk trodde på.

Biltema sitt 14Ah batteri, har en CCA på 140.
Bilde

LordShaft skrev:Gode batteri har coldcrank på 240 eller høyere:-)
Dette er jo selvfølgelig bare vås også, Yuasa sine 14Ah batterier begynner på CCA 190 og går opp til 210 som jeg har funnet.
Avhengig av batteriteknologi.

Yuasa sine batterier er originalmontert på de fleste japs og mange andre mc merker.

At en Vtwin krever et bedre batteri er noe helt annet, men man kan ikke hevde at alle batterier som ligger under CCA 240 er dårlige, da har man et problem med å finne batterier gitt.

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Crinos »

KrankenWagen skrev:Bra sykkelen går! :P :p
LordShaft skrev:Biltema batteri har ikke kraftig nok coldcrank til å sveive igang HD og V-twin sykler! De ligger på ca 40!
Bare for å oppklare dette med hva som hevdes her, med at alle Biltema batterier har CCA på 40...
Det er jo selvfølgelig vås fra ende til annen, dette varierer selvfølgelig med hvor stor batteriet er i Ah, og batteriteknologi.
Ville vært synd om dette ble noe som folk faktisk trodde på.

Biltema sitt 14Ah batteri, har en CCA på 140.
Bilde

LordShaft skrev:Gode batteri har coldcrank på 240 eller høyere:-)
Dette er jo selvfølgelig bare vås også, Yuasa sine 14Ah batterier begynner på CCA 190 og går opp til 210 som jeg har funnet.
Avhengig av batteriteknologi.

Yuasa sine batterier er originalmontert på de fleste japs og mange andre mc merker.

At en Vtwin krever et bedre batteri er noe helt annet, men man kan ikke hevde at alle batterier som ligger under CCA 240 er dårlige, da har man et problem med å finne batterier gitt.
Det Odyssey batteriet jeg handlet har en CCD på 545 i 5 sekunder, 495 i 10 sekunder og 420 for så lenge som 20 sekunder.
For ordens skyld er PC545MJ på 13 amper timer :thumleft
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
KrankenWagen
Innlegg: 135
Registrert: 26 apr 2012, 12:21
Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000R, Z1000J, ZX7R

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av KrankenWagen »

Crinos skrev: Det Odyssey batteriet jeg handlet har en CCD på 545 i 5 sekunder, 495 i 10 sekunder og 420 for så lenge som 20 sekunder.
For ordens skyld er PC545MJ på 13 amper timer :thumleft
Skulle ha nok OMMPhh da :knegg
Men lurer på hva originalbatteriet leverte en gang i tiden jeg... Hmm. Vet du?

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Crinos »

KrankenWagen skrev:
Crinos skrev: Det Odyssey batteriet jeg handlet har en CCD på 545 i 5 sekunder, 495 i 10 sekunder og 420 for så lenge som 20 sekunder.
For ordens skyld er PC545MJ på 13 amper timer :thumleft
Skulle ha nok OMMPhh da :knegg
Men lurer på hva originalbatteriet leverte en gang i tiden jeg... Hmm. Vet du?
Ganske bra trøkk i det Odyssey batteriet ja.
Original batteriet er jeg usikker på hva har vert på min, kom helt ann på hva sykkelen ble levert med som ny. Om den fks har vert en bagger eller ikke. Noe jeg ikke har noen anelse på.

Det batteriet som stod i var et original "replacement" batteri. Dvs, originalt var ikke typen AGM mens replacement var AGM.
19aH med 220 CCA

(Vet ikke om CCD og CCA er det samme).
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
KrankenWagen
Innlegg: 135
Registrert: 26 apr 2012, 12:21
Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000R, Z1000J, ZX7R

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av KrankenWagen »

Trodde verdien 545 var CCA jeg. :knegg
Ser på nettsiden til Odyssey at de har flere måter å måle batteriene på.

545 er vel verdien på det som Odyssey kaller pulse cranking amp, noe de selv har målt seg fram til, men batteriet er nok bra greier ja.
Bilde

For ordens skyld så er CCA 150 på PC545.

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Crinos »

KrankenWagen skrev:Trodde verdien 545 var CCA jeg. :knegg
Ser på nettsiden til Odyssey at de har flere måter å måle batteriene på.

545 er vel verdien på det som Odyssey kaller pulse cranking amp, noe de selv har målt seg fram til, men batteriet er nok bra greier ja.
Bilde

For ordens skyld så er CCA 150 på PC545.
Hum. Se det... Leker med tall, så blir verdiene helt annerledes... :lol
Men.. at 10CCA i forskjell skal ha SÅ mye utslag, det har jeg vanskelig for å tro.
Biltema sitt 14ah batteri med 140CCA som ikke klarte å dra rundt startkransen engang, og Odyssey sitt 13ah batteri med 150CCA som drar rundt som bare heia...
Virker litt rart, spesielt da jeg fikk penga tilbake på Biltema. De last-målte batteriet og det hadde ingen feil.
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
KrankenWagen
Innlegg: 135
Registrert: 26 apr 2012, 12:21
Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000R, Z1000J, ZX7R

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av KrankenWagen »

Tja, Biltema batterier er billige, og de er nok ikke bygget opp på samme måten som de veldig mye dyrere batteriene, dette med indre motstand feks, der Odyssey ser ut til å ha veldig lave bra verdier.
Er ikke tvil om at det batteriet du har leverer mye bedre en feks Biltema i startøyeblikket.

Så har du en kravstor bruker, noe du har, så er det kanskje for lite trøkk med vanlig/billige løsninger...

Jeg som kjører Japs og rekke 4er har ingen problemer med Biltema batterier, kjører gel batterier, og de leverer som bare fy.
Mye strøm for pengene mener nå jeg, (når man har fått et som virker vel og merke). :prf

mekkern
Innlegg: 7935
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Bosted: Tranby

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av mekkern »

på xl`n gikk jeg ned til 1,2Ah batteri...ingen starter og bare LED blink/baklys/brems...frontlys og instrument AC rett fra spolen.. :thumleft
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Crinos »

mekkern skrev:på xl`n gikk jeg ned til 1,2Ah batteri...ingen starter og bare LED blink/baklys/brems...frontlys og instrument AC rett fra spolen.. :thumleft
Hehe.. på Early-Shovelen jeg hadde vurderte jeg sterkt å bytte til en Morris Magneto tenning.
Bilde
Da hadde jeg eliminert behovet for batteri i sin helhet! :thumleft
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Crinos »

På vei hjem i fra jobb i går, fikk jeg en punktering på fremhjulet...
Dvs, jeg merket det ikke til å begynne med, så det må ha seget sakte luft ut. For jeg merket at sykkelen var litt vrang, og helst ville svinge til venstre hele tiden.
Da jeg oppdaget at noe var galt, trodde jeg først det var gaffelen som var herpa, for forhjulet vinglet jo "all over the place" (dette var i en skarp sving, zoom inn på kartet ved punkt A så ser dere).
http://g.co/maps/uv2qj" onclick="window.open(this.href);return false;
Var en spesiell opplevelse ja, å kjøre hjem med flatt framdekk. Det ironiske var at så lenge jeg kjørte over 60km/t så var det relativt stabilt å kjøre med.
Under 30 km/t vinglet og voblet det veldig... Kan ikke anbefales...
Får ta en tur ut i garasjen nå å se om jeg kan finne et hull, eller hvorfor det i det hele tatt lakk luft ut...
Hadde litt hastverk i går, så fikk ikke sett på det da! :)
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Crinos »

På vei hjem fra Oslo (Metallica konsert) i går stoppet jeg og fruen innom CBP i Skien.
Skulle levere en del jeg ikke hadde behov for, og i samme anledning måtte en jo myse litt..

Jeg fant en NYYYYYYYYYYYYYDELIG :love sykkel der... Fruen falt også pladask for den...
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=33046622" onclick="window.open(this.href);return false;
Bilde
En Waltz-Hardcore sykkel! "Noe" stiv for min lommebok. men steike å fet! :thumleft

I tillegg tok jeg en titt på MC jakker..
Fant en fra Lindstrands som jeg virkelig likte.. Mojave
Bilde
Prisen var faktisk ikke dum heller... 3.295,-
Veiledende pris i fra Jofama er 3.495,- NOK
Er farlig å stoppe innom MC sjapper!!! hehe.
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av TBI81 »

Den Waltz'en er bare rå! Har snust litt på den på finn ja .. Men de penga .. Tror jeg heller satser på en R1 og en fem-seks i reserve :P :p

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Crinos »

TBI81 skrev:Den Waltz'en er bare rå! Har snust litt på den på finn ja .. Men de penga .. Tror jeg heller satser på en R1 og en fem-seks i reserve :P :p
Hehe.. Ja. Det koster "litt" mye... Selv om Kjerringa mente helt bestemt på av vi nå måtte sørge for å vinne i Lotto til helga, for den sykkelen var HENNES... :lol Ikke skulle jeg få lov til å låne den heller siden det ikke er plass til to på den, og hun har verken lappen på MC eller bil.. :P :p

Jeg har snakket en del mer Marcus Waltz, og jeg fikk en gang i tiden et "supert" tilbud på et rolling chassis med drop seat ramme av hans. Hele greia for 18.000... EURO så forstår jo at han har blitt en betydlig rik person! :thumleft
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Jompa
Innlegg: 7211
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Bosted: Alta

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Jompa »

Crinos skrev:
TBI81 skrev:Den Waltz'en er bare rå! Har snust litt på den på finn ja .. Men de penga .. Tror jeg heller satser på en R1 og en fem-seks i reserve :P :p
Hehe.. Ja. Det koster "litt" mye... Selv om Kjerringa mente helt bestemt på av vi nå måtte sørge for å vinne i Lotto til helga, for den sykkelen var HENNES... :lol Ikke skulle jeg få lov til å låne den heller siden det ikke er plass til to på den, og hun har verken lappen på MC eller bil.. :P :p
Da må du bare smi mens jernet er varmt. Og om du ikke vinner i Lotto denne helga, kan dfu jo alltids "mellomfinansiere" kjøpet med et lite
banklån. Lottopremien kommer jo uansett ganske snart, ikke sant ?
Hvis du da ikke er like heldig som oss andre, og vinner millioner i ett eller annnet nigeriansk lotteri minst en gang i uka.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Crinos »

Det var godt at du nevnte Jompa, kom jo på at jeg just hadde vunnet 1.000.000 EURO i et europeisk lotteri jeg ikke kan huske jeg har tatt del i... Da blir det jo sykkel på oss :prop:
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Bosted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: Agnus Dei - Eller rett og slett Crinos sine skriblerier.

Legg inn av Crinos »

Oh.. Nå ble jeg virkelig sugen på å forlate HD til fordel for Ducati...
Monster S4 med ekstra stash av bits'n pieces...
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=35276579" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan noen være så snille å kjøpe denne før jeg gjør noe dumt (eventuelt smart).... :P :p
Bilde
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Svar