Dexter skrev:E dåkker klar over at d e i mårra vi starte?!![]()
:=D>
![]()
![]()

Gleder deg litt du også ser jeg

Dexter skrev:E dåkker klar over at d e i mårra vi starte?!![]()
:=D>
![]()
![]()
På grunn av uheldige plutselig oppdukkende omstendigheter på jobben til Figmo, kan han ikke delta likevel.AJ skrev:Da sier vi kl. 14:00! :-)
Møtes på parkeringsplassen ved YX stasjonen på Jevnaker (Toso), Glassverkveien 25:
http://maps.google.no/maps?saddr=Glassv ... ra=ls&z=11" onclick="window.open(this.href);return false;
Endelig bekreftelse på hvem som møter kan være greit å få med i denne tråden, kanskje?
Tar det på "husken" i farten:
AJ
Busa Trond
ojda
Flere?
På grunn av uheldige plutselig oppdukkende omstendigheter på jobben til Figmo, kan han ikke delta likevel.
Det betyr at jeg tar sikte på å møte på YX kl. 14
Nei, noen kan nok ha fått nok av "tresmak" etter en dag i salen...AJ skrev:Tiger er pakket og klar. Prøver å pakke litt 'lett' denne gangen.
Tror derfor at jeg rett og slett dropper å ta med Vikingespillet...
Blir vel neppe tid (og lyst...) til å leke med trepinner og treklosser om kveldene på denne turen, tenker jeg
![]()
Får heller ta det med til neste år hvis vi finner på å arrangere et nytt Randsfjordentreff :-)
Du kan vel ta med deg noen hestesko???...jeg har noe å revansjere!!AJ skrev:Tiger er pakket og klar. Prøver å pakke litt 'lett' denne gangen.
Blir vel neppe tid (og lyst...) til å leke med trepinner og treklosser om kveldene på denne turen, tenker jeg
![]()
Får heller ta det med til neste år hvis vi finner på å arrangere et nytt Randsfjordentreff :-)
Tror kanskje hesteskokastemesteren, Håvard sønnen vår, har tatt med seg disse hjem til seg selv...Globe skrev:Du kan vel ta med deg noen hestesko???...jeg har noe å revansjere!!AJ skrev:Tiger er pakket og klar. Prøver å pakke litt 'lett' denne gangen.
![]()
Får heller ta det med til neste år hvis vi finner på å arrangere et nytt Randsfjordentreff :-)![]()
Ang leker: Dere kan jo "Kaste på stikka", trenger bare en neve 5-ere, som skulle være greit å få med seg... Eller "Kappe land", trenger en lommeknivAJ skrev:Tror kanskje hesteskokastemesteren, Håvard sønnen vår, har tatt med seg disse hjem til seg selv...Globe skrev:Du kan vel ta med deg noen hestesko???...jeg har noe å revansjere!!AJ skrev:Tiger er pakket og klar. Prøver å pakke litt 'lett' denne gangen.
![]()
Får heller ta det med til neste år hvis vi finner på å arrangere et nytt Randsfjordentreff :-)![]()
![]()
Sjekker nærmere før avreise i morra...
Yr er litt treige, men de hører på Snikkern.Steinar_R skrev:Ser ut som om været kan bli noenlunde på lørdag, yr melder ikke regn lengre ihvertfall.
Mvh
Pakkinga går fort...Tannbørste og MastercardSnikkeren skrev:No er det ikke lenge igjen.![]()
For meg blir det strakaste veg til Otta. Kommer meg sikkert ikke avgårde før nærmere kl 17 i dag.![]()
Er vel kanskje på tide å begynne å pakke litt også.