På godt og vondt, vil jeg siojda skrev: Jammen bra vi er blitt gamle,Så tia ikke går så sakte som da vi var små.

Fant forresten et kart over campingplassen...

På godt og vondt, vil jeg siojda skrev: Jammen bra vi er blitt gamle,Så tia ikke går så sakte som da vi var små.
Veldig bra!Frøyen skrev:Hei
Da har jeg bestilt meg hytte på Campingen, og er klar for treff.
Campingstuga med pentry, 2 bäddar.
Hilsen
Frøyen
Det er jeg overbevist om ogsåBusa Trond skrev:Det ser ut til å bli en kempe Mc tur![]()
En kjørerute til og fra Surahammer kan se slik ut...Svein2 skrev:Fra Karlstad til MC museet i Surahammar er det 20 mil på antagelig
ganske kjedelig MC vei.
Uansett, det sto mye interesant på hjemmesida deres:
http://www.bjorns-story.se/private/McMu ... umSura.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Står fortsatt som usikker...mekkern skrev:Øyy.. ikke glem Intruder da..
Intruder skrev:Men så var det denna deppinga som forandrer seg fra dag til dag...![]()
Er jeg i slag er det ikke sikkert du får sagt et ord...mekkern skrev:Intruder skrev:Men så var det denna deppinga som forandrer seg fra dag til dag...![]()
ingen prob.detta ekke fali-hold deg i nærheten av meg så skal jeg prate høl i hue på dem som nærmer seg...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slett ikkeIntruder skrev: ...........dere blir vel drittlei dette deppemaset mitt...?? sorrylei meg, jeg også,ikke bare dere...
Intruder skrev:Står fortsatt som usikker,kommer til å betale for plassen i Arctic Tigers hytte,så er vel bare et tastetrykk unna...
![]()
![]()
Men så var det denna deppinga som forandrer seg fra dag til dag...![]()
Har nå vært tre dager med kone og vennepar på bedriftsleiehytta på Sjusjøen...Topp,har dette litt i bakhuet for et lite
treff til sammarn,men time vill sjåv !!
Ja det er nydelig sykkel du har ja, slike bilder varmer godt nå på en vinter kveld. Skal ta en nærmere titt på den på Svensketuren.ArcticTiger skrev:Det er jo ei stund til ennå, men etterhvert så kan vi jo planlegge kjøringa bort dit. Å kjøre raka vegen er kjedelig, så det må bli noen omveier hvis det skal bli en Tur
. Det er trivelig å kjøre noen støkker i lag, så da kan vi legge ruta slik at folk kan kobble seg på etter hvert, akkurat som Roa-turen i høst
![]()
Jeg har utgangspunkt for turen i Andebu, Vestfold, og hvis jeg kjører om Hadeland-Brumundal-Elverum feks, så er det ikke lengre turen enn at det går greit å komme seg til Karlstad i løpet av dagen, hvis jeg starter Det Buldrende Hjertet litt tidlig på Fredags-mårran
Edit: Måtte bare se litt på Sykkern nå![]()
Huff, detta var i tidligste laget å begynne å planlegge Karlstad-Turen, reisesjuka risstterrr i en stakkars kroppp, er redd det blir ei laaang ventetid, men det er jo snart 2 uker sia sola snudde, ja, så det går rette veien![]()