å se hvem som blir nummer 2 og 3...tenker det blir stas for dem

Men å delta er ikke så viktig...Globe skrev: Skal bli moro...det viktigste er jo som alle vet...å vinne.
Sørg for å få en flott kveld, folkens!Snikkeren skrev:No sitter jeg, Ragnhild, og Dexter i suiten på hotellet.
Var artig den tida jeg rakk å få med meg av Quiz-Live sendinga :-)Dexter skrev:Da er jeg vel hjemme etter en kjempetrivelig helg på PMS-treff. Dette bør gjentas. 2. helg i januar, hvert år, og det kan være andre steder.
Ja, også så anderledes da. En det Globe skisserte på forhånd.AJ skrev:Var artig den tida jeg rakk å få med meg av Quiz-Live sendinga :-)Dexter skrev:Da er jeg vel hjemme etter en kjempetrivelig helg på PMS-treff. Dette bør gjentas. 2. helg i januar, hvert år, og det kan være andre steder.
Men enig med ojda; dårlig med bilder fra go-go-karten og treffet for øvrig. Men morsomme seierspallbilder, da![]()
Jeg visste jeg hadde hørt begge to mye opp gjennom årene. Greide bare ikke plassere noen av dem nå i kveld.Snikkeren skrev:Første band er Arch Enemy, med den flotte vokalisten Angela Gassow.![]()
De to neste låtene er In Flames.