Da er de sikkert på påskeferie. Det bruker å være ganske tett..hakhap skrev:Nei, de var få å langt mellom deSuperMorten skrev:Var det mange syklister? Sånne uten motor?
Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Da er de sikkert på påskeferie. Det bruker å være ganske tett..hakhap skrev:Nei, de var få å langt mellom deSuperMorten skrev:Var det mange syklister? Sånne uten motor?
Flott rute. Kunne godt ha tenkt meg noe av det samme, men er redd for at jeg har brukt opp goodwillen...hakhap skrev:Tur planlegging,
tenker meg en 3 dagers alena tur i mitten av juli, akkurat nå vet jeg ikke helt hvor jeg skal kjøre.
Her er ett forslag jeg tenker meg
Men kan godt tenke meg noen andre.
HakHap kan jo annonsere omtrentlig stopptid i Elverum,kanskje noen av Svullryagjengen kunne prate litt...og følge et stykke..Svein2 skrev:Fin tredagers tur dette. Ellers ville jeg kjørt fra Elverum-Rena (på Østsia av Glomma)-Storsjøen og Misteregga.
Mye finere enn rundt om Trysil etter hovedveien. God tur, håper vi ses i løpet av sammar`n.
https://goo.gl/maps/GOrDi" onclick="window.open(this.href);return false;
Svein2 skrev:Fin tredagers tur dette. Ellers ville jeg kjørt fra Elverum-Rena (på Østsia av Glomma)-Storsjøen og Misteregga.
Mye finere enn rundt om Trysil etter hovedveien. God tur, håper vi ses i løpet av sammar`n.
Det skal jeg prøve å få tilIntruder skrev:HakHap kan jo annonsere omtrentlig stopptid i Elverum,kanskje noen av Svullryagjengen kunne prate litt...og følge et stykke..Svein2 skrev:Fin tredagers tur dette. Ellers ville jeg kjørt fra Elverum-Rena (på Østsia av Glomma)-Storsjøen og Misteregga.
Samme hva du gir for sykkelen, drifta er like dyr...hakhap skrev:Frurstasjonen er stor nå. Må bytte simringer og olje i fremgaffelen og gjøre 6000 sevisen.
For dette har jeg gått til innkjøp av mc-lift og lit andre ting, men når jeg nå har anledning å ta dette så går ikke liften inn under shadowenså jeg får ikke gjort en dritt.
kost hos monsterbike som den står nå 3500 for den jobben og akkurat nå synes jeg det blir lit mye for en 94 mod.
Tenker høyt bare: Hva om du kjører sykkelen opp på to plankebiter? Hvor mye for lav er sykkelen?hakhap skrev:Frurstasjonen er stor nå. Må bytte simringer og olje i fremgaffelen og gjøre 6000 sevisen.
For dette har jeg gått til innkjøp av mc-lift og lit andre ting, men når jeg nå har anledning å ta dette så går ikke liften inn under shadowenså jeg får ikke gjort en dritt.
kost hos monsterbike som den står nå 3500 for den jobben og akkurat nå synes jeg det blir lit mye for en 94 mod.
SuperMorten skrev:Tenker høyt bare: Hva om du kjører sykkelen opp på to plankebiter? Hvor mye for lav er sykkelen?hakhap skrev:Frurstasjonen er stor nå. Må bytte simringer og olje i fremgaffelen og gjøre 6000 sevisen.
Kawagutten skrev:Går vel an å bruke to depostøtter,en bak og en for styrekrone foran?
Har bare sidestøtte.Kawagutten skrev:Har du dobbelstøtte under eller bare på siden?
Hvis du har dobbeltstøtte så kan du bruke en liten søylejekk under motoren for å holde den oppe.
Intruder skrev:Om du synes det er mye på en 94 modell med 3500 i påkost...trøst deg med at det er like mye påkost og ofte mer på nyere sykler også,elektronikk og faanskap serru...
tjenare..