DrGreve skrev:Sær og sær, fru Blom, jeg er faktisk imponert over pågangsmotet ditt. Og jeg tipper at dine kompiser etterhvert vil sette pris på kunnskapene du har opparbeidet deg når de trenger hjelp med sine kjøretøy.Du er i sannhet en sunn ungdom
Takker! Har måttet skrue en del bil gratis ja... men når man liker å skrue må man jo nesten gjøre det! Men jeg vil ikke ta på meg noe mot penger, for da forsvinner jo plutselig morroa ut av det syns jeg...Geso skrev:![]()
Bestefar sponser meg jo litt nå og da når jeg har hjulpet ham, men traktorkjøringen og skruingen som følger med gjør jeg med glede!
Har bare noen få på min alder som kjører motorsykkel, og da ikke på langt nær så mye som jeg gjør, fra mars til november er motorsykkel hovedfremkomstmiddelet mitt, håper å få med flere til å kjøre etterhvert, har en kamerat som har meldt seg på MC-kurs og virker til å være nokså seriøs om at han skal ta lappen... Kjører mest alene eller sammen med folk som er rundt dobbelt så gamle som meg selv...

En av videoene fra Krystall Rally forsøket mitt! Har en der sykkelen går overende også...

[video]http://www.youtube.com/watch?v=lgmMxM4b ... jl_mF5zVxa[/video]