Hahaha, så ille er det ikke stilt på denne kanten
For å si det mildt. Den bruksanvisningen som fulgte med, var som noen andre nevnte her... BOSS!!!! jizes sier jeg bare. Var mer usikker etter å ha lest den enn før jeg leste den.
Jeg fant tidlig ut at jeg bare måtte ut å plukke på sykkelen. Veldig enkelt å få byttet om fra original til ny. Nesten som BMW har lagt opp til at det skal være fort gjort å bytte (har de ikke noe sånn HP kitt for bane?)
Uansett så klarte jeg jo det kukstykket å kappe ledningene for nært blinklysene. Så når jeg endelig fant ut hvordan de har tenkt å føre ledningene at det var litt i knappeste laget.
Så da var det bare å flytte hele greien med seg inn på kjøkkenbordet å sette igang med lodding. For å lodde ledninger opp ned under sykkelen. Funker jævlig dårlig....

Rett i fingeren. Ble dypt også...
Skal ikke skryte på meg å være veldig god å lodde, men fikk nå det til å se noen lunde ut. Mangler litt elektrikertape så jeg får det til å se litt bedre ut.
Noen sa også at verktøyet er halve jobben. Det er sant, så jeg brukte det jeg hadde
Flere bilder følger.... Må blandt annet få borret meg noen hull gjennom skiltet også