Jeg trenger da ikke å ha kjørt en sykkel for å kunne ha en mening om den. Jeg har hørt sine erfaringer om KTM 390'en her inne. Mangfoldige ganger. Men det er fortsatt EN mans erfaring. Jeg har også sett en del youtube videoer og bygget meg opp noen meninger derfra.AJ skrev: 03 apr 2023, 19:20Igjen - og les nå nøye - hva med å skaffe deg din egen erfaring før du kommer med noe som ser langt mer ut som en forutinntatt mening enn et spørsmål?Bjerknez skrev: 03 apr 2023, 19:14 Jeg vet ikke hva slags sykler dypen har erfaring med av sykler. Jeg fører ikke regnskap over hva han har kjlrt av sykler. Dessuten så mener jeg det er litt dumt og kunne hlre på EN mans erfaring med en sykkel. For det er jo ikke sikkert vi har de samme preferansene.
Og igjen, hjelper lite med et spørsmåltegn når det er åpenbart at du er så forutinntatt som du er.
Som nevt kunne jeg hatt en slik sykkel selv. Jeg synes dem er tøffe. Jeg kunne til og med tatt en 125 utgave av den. Men da med et helt annen bruksområde enn turkjøring.
Får jeg sjansen skal jeg prøvekjøre en slik. Men det står ikke slike sykler rundt om og venter på meg.