Lansering av yamaha XSR900 i Stavanger (bikerstreet) i morgen den 2 april 2016 kl 10:00
http://www.bikerstreet.no/no/nyheter/blogitem/43_xsr900
Regner med at de stiller opp med en demo sykkel

Oh yeskjellv skrev: 18 apr 2017, 23:24 Noen som har lyst å prøvekjøre Tracer 700 eller 900, eller begge deler?
Ja vi er nok det for mange av dere. Men vi er på hugget nå, og har begge modellene som demo i år. Var ute å fotograferte Tracer 900 i kveld. Her med Eresfjorden inn mot Eikesdal på andre sida av fjorden
Stilig sykkel, ingen tvil om det!kjellv skrev: 18 apr 2017, 23:48 Var ute å fotograferte Tracer 900 i kveld. Her med Eresfjorden inn mot Eikesdal på andre sida av fjorden
Moto Guzzi V7 IIIolela skrev: 26 apr 2017, 19:09
For min del penser jeg meg stadig mer inn på sykler ala Bonneville T120, Moto Guzzi V7 / V9 osv... Noen som har noe annet å anbefale? Vil helst ha 2-sylindret og litt klassisk utseende...
Den nye vannkjølte Bonnevillen burde være midt i blinken da. Husker ikke navnet her og nå, men den har blitt tatt i mot som en ganske stor oppgradering fra de gamle luft/oljekjølte.olela skrev: 26 apr 2017, 20:10 Helt klart en lekker sak. Var på CBP i går, men det virket mest som om de vat mest interessert i å pushe KTM framfor Guzzi selv om jeg sa tydelig fra om at jeg var interessert i disse. Mulig det var pga demodagen... Får ta en tur tilbake om noen dager og glane litt mer.
Nydelig sykkel ja, men fortsatt litt bekymret for motoren. Den er jo tilsvarende Street Twin, og den syntes jeg ble bittelitt tam. Derfor tror jeg f.eks T120 burde passe meg meget godt :)
Venter fortsatt på omtalen din av denne sykkelen![]()
Kom akkurat hjem fra Lillehammer nå, syntes jeg så en 1290 SA parkert ved traileren, varn din?
Nope...Halvorep skrev: 27 apr 2017, 23:23
Kom akkurat hjem fra Lillehammer nå, syntes jeg så en 1290 SA parkert ved traileren, varn din?
Har du bestilt deg 1090 R du å ?Halvorep skrev: 27 apr 2017, 23:23 [quote=
Ventetiden på ny sykkel blir ikke kortere etter at jeg fikk prøvd 1090 og 1090R
Det skal bli en interessant opplevelse å dra 1090R ut på grusveien, det var en ganske voksen sykkel![]()
PS: Jeg var han grønnskolingen som gikk med ubrukt kjøredress med merkelappene på helt til noen kommenterte det og jeg fikk revet de av!!![]()
Jeg har hatt 2 utsettelser på min bestilling som jeg foretok meg i slutten av januar- men er lova at den skal være her i mitten av Mai så rett etter 17 mai for min del tipper jeg - Jeg er mulig den eneste som får en slik her nede i Agder fylkene vist nokk i år ut i fra KTM butikken her nedi Kristiansand området uttalelser,Halvorep skrev: 28 apr 2017, 12:54 Ja, venter på min 1090R:) Den svensktalende mannen fra ktm mente det ikke var så lenge til de kom til Norge, men det går vel for litt tid ser det ut til...