Veeel, tror nok du blir å merke det hvis noen syns du er for ivrigIntruder skrev:Har rundt regnet 140 innlegg i måneden.Lurer på om en
da har gått over streken,og bør roe seg litt ?![]()

Veeel, tror nok du blir å merke det hvis noen syns du er for ivrigIntruder skrev:Har rundt regnet 140 innlegg i måneden.Lurer på om en
da har gått over streken,og bør roe seg litt ?![]()
Sikre kilder=Se og Hør ?mekkern skrev:har det bare fra sikre kilder jeg... :-
Ja, vel er nesten bare deg Misha, OleB og undertegnede som ikke har satt hverandre i stevne i Fyresdal.Misha skrev:I alle dager, har hele hurven dratt på trollrallyet? Forumet er like tomt som misjonshotellet på en lørdagskveld...![]()
Får ta meg en backe & co og kikke litt over i facebooken da
Jeg liker ikke at jeg har blitt offer for dårlig planleggingRagnhild skrev:Ja, vel er nesten bare deg Misha, OleB og undertegnede som ikke har satt hverandre i stevne i Fyresdal.Misha skrev:I alle dager, har hele hurven dratt på trollrallyet? Forumet er like tomt som misjonshotellet på en lørdagskveld...![]()
Får ta meg en backe & co og kikke litt over i facebooken da
Johnny Cash, ja! Du verden...Ragnhild skrev:Fått opp flatskjermen med Mediaplayer fra PC'n til guttungen. Så nå er det lysorgel på skjermen og Johnny Cash på høytalerne. Og nesten plass til å svinge seg på gulvet
AJ skrev:Johnny Cash, ja! Du verden... Den mannen er dypt savnet...
Antakelig ikke Pollti i hvert fall, ser det ut til...Pollti skrev:AJ skrev:Johnny Cash, ja! Du verden... Den mannen er dypt savnet...
Av hvem da ?
Greit nok, Pollti.Pollti skrev:En korrekt observasjon AJ. Men mente ikke å fornærme deg ihvertfall. Jeg bare syntes han er fæl generellt. Huttemeitu. Noen gode har han jo men min smak er nok veldig sær andre veien tror jeg. Så da er det Even Steven muligens ?
Dette kan da umulig stemme? ER det liv i den karen?Jalmar skrev:Jeg foretrekker kort jeg. Cash blir så tungvint syns jeg. Men det er klart, skulle jeg f.eks. kjøpe en tyggis i en sånn tyggisautomat med vribryter, så hadde jeg kommer til kort uten Cash. Ei dame på Interpark sa at man kunne betale for parkering med mobiltelefonen. Men så dyre som mobiltelefoner er nå for tiden så kan jeg ikke skjønne at det vil lønne seg.